sobota 21. února 2009

Nostalgie

Teď tak nějak všeobecně prožívám nějaký záchvat nostalgie. Zrovna včera jsem v noci poslouchala písničky z lyžáku.
A když už jsem načla to vzpomínání, tak jsem si pak ještě vytáhla canc a vzpomínala na tábory, výlety a soustředění. A najednou se to všechno vracelo. Je to jako koukat na film, ale ještě trochu víc, procítěněji.
Vždycky, když mě chytne tahle nálada, pročítám canc, koukám na fotky a hlavně vzpomínám.
Možná tak moc přemýšlím, protože je teď ve škole taková pohoda. Spousta profesorů je nemocných, a příští týden je ke všemu lyžák. Takže mám spoustu času na čtení, přátele a taky na naposlouchávání nové hudby. Nejlepší je, když máme na devět. Jdeme s M. do nějaké prázdné třídy, tam se zavřem a prokecáme celou volnou.
A jinak se mi zdá, že poslední dobou míň píšu a víc žiju. A taky je brusláková sezóna a navíc jsem začala tento rok hrát volejbal. Ale pořád si ten blog nechávám v záloze, občas není vůbec špatné se ze všeho vypsat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

máš pravdu :) je lepší se z toho všeho vypsat, je to pořád lepší než se někomu svěřit, a doufat že to zůstane jen mezi váma.
Ený