sobota 13. června 2009

Dlouhá noc

I když jsem se ze školního výletu vrátila už včera, připadá mi to všechno strašně čerstvé. Možná i vzhledem k tomu že noc ze čtvrtku na pátek jsem celou probděla v báječné společnosti mimo jiné spousty dobrot a létající ryby. Když jsem to celé sečetla a podtrhla vyšlo mi, že jsme celkem nespali 33 hodin v kuse, to se na nás taky muselo podepsat. V některých chvílích jsme nedokázali tvořit jednoduché věty a většinou jsme se pořád jen smáli. Takový důsledek unavenosti jsem vážně nečekala. Ale za to, že jsme viděli rozbřesk tím úžasně velikým oknem, to stálo. Když jsem se včera vrátila domů vynahradila jsem si to sedmnácti hodinami spánku. Pro změnu.
Tohle všechno zapříčinilo můj momentální stav. Celé tři dny jsem prakticky nezavřela pusu, pořád jsme si povídali a nebo se smáli. teď se cítím tak nějak vynáladovaně. Ten pojem vznikl asi ve čtyři hodiny ráno. Znamená to, že se prostě strašně dlouho skvěle bavíte a potom už na to prostě nemáte náladu. Přesně takhle se teď cítím a vůbec nemám náladu na taneční vystoupení ani na Golden party dneska večer.
Na závěr musím říct, že probdělá noc se zapíše na seznam jedněch z nejúžasnějších zážitků, jaké jsem kdy prožila. Doufám, že si to budu navždycky pamatovat.

Žádné komentáře: