pátek 27. června 2014

Přišla mi duha

Při prokrastinaci mezi učením na poslední zkoušky jsem úplnou náhodou objevila postcrossing. Jde o to, že posíláte náhodným lidem ve světě pohlednice a píšete jim o náhodných momentech z vašeho života a jiní náhodní lidé vám to potom oplatí. A mně osobně obojí působí hroznou radost. Dvě moje pohlednice jsou už několik dní na cestě do Ameriky a Ruska a jedna už doputovala do Německa, k nějaké milé slečně, která má ráda majáky. Teprve včera jsem se vrátila domů po zkouškách a dneska, před malou chvílí zazvonil zvonek a dostala jsem svůj první pohled. Je z Běloruska a je na něm duha. Upřímně mě to rozesmálo, protože jsem do wish listu napsala, že by mě potěšilo cokoliv, co je nějak spojeno s gay světem, třeba duha. A nějaký miloučký vzdálený Alexandr mi to přání splnil. ^^ Strašně příjemný pocit - být milí na cizince, když jsou oni potom na oplátku milí na vás. Samozřejmě, že jsou. Nikdo, kdo se dobrovolně zapojí do postcrossingu nemůže být špatný člověk.

Něco trošku mimo kontext; toto: 心 je znak, který znamená hlavně srdce, ale taky mysl a obecně duši, nitro a podobně. Občas ho teď používám, když popisuju věci, které mě silně zasahují, i když to nikdo (kromě spolužáků z japonštiny) nechápe. Tak to vysvětlím aspoň tady.

Tak tedy

V.

Žádné komentáře: