neděle 14. září 2014

Chci být odkvetlou pampeliškou

Několik dní jsem sbírala hrušky v sadu. Když mi promokly tenisky, sundala jsem si je a běhala bosá. Prsty se mi bořily do hustého, měkkého trávníku a tříštily kapky rosy zachycené na listech. Běhala jsem v sadu, slunce svítilo a já jsem si připadala jako rusalka.
Tolik svobody jako tehdy jsem necítila už dlouho.

A další důležitá informace: naše auto je nejlepší, protože vypadá jako žralok a má tlačítko MAX DEF, což je zkratka pro maximal defence a chrání nás proti mi-mo-zem-šťa-nům.

2 komentáře:

jot řekl(a)...

směju se poslední větě, doufám že se neuražíš. zní moc moc vtipně.

Pixie řekl(a)...

Rozhodně se neurazím. Jsem jedině ráda, že ta věta splnila svůj účel. (: Musela bych být blázen, kdybych myslela vážně jen polovinu věcí, které sem píšu.