úterý 23. dubna 2013

Bezvýznamný den.

Nevím, co mám dělat dřív a tak nedělám nic. Stal se ze mě odborník na nicnedělání. Většinu času ležím na posteli se sluchátkama v uších, což jsem dělala naposledy ve 14, když jsem ještě měla něco jako volný čas. A taky čtu haldy slashe. A nejen pro ty postavy. Některé z nich jsou vážně dobré a podle mého soukromého názoru mají slušnou uměleckou hodnotu. Nejsem ten typ, co by hltal povídky typu PWP.
A na zítřejší majáles se těším jak na spásu. Na Fixu. Konečně uslyším Detajly na živo. A taky doufám, že mě to aspoň na nějakou dobu donutí nemyslet na nic, co je spojeno s maturou nebo příjmačkama na VŠ. Jen jestli se toho zítřka vůbec dožiju a přežiju předposlední klasický den ve škole.
Jo, a byla jsem nakupovat. Mám nové, své první a jediné sako, světle růžové triko do něj, tyrkysové kraťasy a úžasnou modrou kabelku. A díky tomu saku mám aspoň jeden titěrný důvod těšit se na maturu. Totiž, že ho budu mít na sobě, což je z předchozího jaksi zřejmé, že.
Tak to je pro dnešek radši vše, abych se tady nezačala rozplývat nad tím jak mi čím dál víc klesá sebevědomí a připadám si naprosto neschopná. Bye.
V.

4 komentáře:

Memorin řekl(a)...

A nechtěla bys někdy napsat nějaký slash? :D nebo jsem psala/píšeš?
A večerní píseň
https://www.youtube.com/watch?v=Q984TRs0D1c&list=FLYlz277wY03DC60F_4T_E5g

Pixie řekl(a)...

Chtěla bych někdy napsat nějaký slash! :D Dokonce jsem se o to i pokusila před nedávnem - kraťoučkou skoro-povídkou, nic neříkající, možná trapnou a divnou. (Burn Bright) Možná to někdy zkusím víc. :D
A možná to ani není povídka, jenom takové moje soukromé vyblití emocí.

A k té písni...vlastně nic, protože nemám slov.


Memorin řekl(a)...

Jůů, poslala bys mi to na e-mail? :D prosím, prosím... (memorin@atlas.cz)
Prostě bych si to přečetla a kdybys chtěla, na nic z toho bych nereagovala.. jen se mi chce... číst. Poznat a zakusit, jak voní Tvé psaní slashe. ;)

Nikdy jsem nebyla na PWP a stejně jsem jich dost četla, a mám své oblíbené, s příběhem. Ale ona psychologie, je stejně něco jedinečného.

Pixie řekl(a)...

Klidně ti to pošlu na e-mail, ale můžeš si to přečíst i tady :D -> http://calmfree.blogspot.cz/2013/04/burn-bright.html a vlastně to není ani nic, spíš by to možná byl slash, kdyby to pokračovalo..a prostě. já nevím.