čtvrtek 9. května 2013

I didn't change, I just found myself.

Kdysi jsem si vyplnila tenhle dotazník. Zkusim to teď znovu, abych zjistila, jak moc jsem se změnila, nebo našla. A taky proto, že prostě chci. Už je pozdě na to se něco učit a nechce se mi spát. A čím víc myslím na budoucnost, tím víc mě to nutí vzpomínat na minulost. Je to jen pro mě. Rozptýlení pro tenhle květnový večer. Částečně taky proto, že jsem si dneska uvědomila, že se to všechno nikdy nenaučím.

1.Tvoje jméno?
V., celé je moc dlouhé, takhle to stačí.

2. A přezdívka?
je jich moc a každá pro něco jiného.

3. Jaké jsi znamení a kolik ti je?
Panna - přesně to sedí. Jsem přesná, puntičkářská, vše chci mít v pořádku, mám silný smysl pro povinnost. Nechci ani vědět, kolik lidí mě kvůli tomu nesnáší. Prostě jsem se s tím narodila, nemůžu to nijak ovlivnit, tečka. Je mi 19, ale pomalu se připravuju na to, až mi bude 20. Už brzo. Trochu se mi zdá, že je to pro mě nějaký životní mezník nebo co. Už mi nebude náct, ale cet. Velká změna! Pryč ze střední a bla, bla, bla...

4. Oblíbené pití (alko/nealko)?
Káva. Černá. Vždycky.

5. Ty a cigarety?
Příležitostně, jak říká jedna naše profesorka: "na společenských akcích". Ale vážně. Když jsem se poprvé přistihla, že mám na cigaretu chuť, řekla jsem si, že to musí přestat.

6. Řekl ti někdy někdo, že tě miluje a ty víš, že to myslel/a upřímně?
Ano. 2x Mohla bych o obou těch lidech psát hodiny. Moc pro mě znamenají. Moc se toho mezi námi stalo.

7. Chtěl/a bys žít někde za hranicemi?
S Londýnem to byla láska na první pohled. Tam bych asi dokázala žít, už jen kvůli tomu, že se tam lidé usmívají na ulici víc než tady. A mým největším snem je podívat se do Japonska. Ale pouza na dlouhé prázdniny. Žít tam natrvalo, by bylo pro cizince víc než obtížně.

8. Jaké lidské vlastnosti nejvíc nesnášíš?
Asi bych to vyřešila diplomatickou odpovědí, že nesnáším lidi obecně.

9. Je nějaký moment v tvém životě, který bys nejradši vymazal/a?
Ano. Mám pár nevyřízencých účtů. Na druhou stranu jsem se ale zase měla z čeho poučit. A zjistila jsem, co jsem udělala špatně, a co už doufám nikdy neudělám. Kdybych to neudělala špatně, tak bych se nenaučila jak to dělat správně. A nebo taky: Bad decisions - make good stories.

10. Déšť, nebo slunce?
Mezi těmihle věcmi se přece nemůžu rozhodovat. Nesmysl.

11. Je snadné získat si tvou důvěru?
Jsem to spíš já, kdo snadno věří druhým.

12. Je na světě někdo, pro koho bys udělal/a cokoliv?
Asi ne. Ale pár lidí na jiných kontinentech by si mohlo dovolit, mě žádat o leccos.

13. Oblíbené roční období?
Léto. Vím, příliš konvenční.

14. Miloval/a jsi někdy někoho k zbláznění?
Mockrát.

15. Je někdo, kdo má tvou plnou důvěru?
Možná sestry.

16. Jsi zamilovaný/á?
Jsem zaláskovaná.

17. Co ti jde fakt dobře?
Vím, co mi nejde. Sebechvála.

18. Čaj, nebo kafe?
Káva. Vždycky.

19. Jaká je tvá oblíbená barva?
Poslední dobou lososová a tyrkysová.

20. Jsi romantická duše?
Jsem romantická. Ale má duše se tak jednoduše, jedním slovem popsat nedá.

21. Je někdo, o kom můžeš říct, že tě nikdy nezradí?
Doufám, že je.

22. První myšlenka po ránu?
Nesnáším vstávání. To už je zas ráno? Budu se ještě chvíli válet v posteli.

23. Jak by sis přál/a, aby se jmenovaly tvoje děti?
To by záleželo na tom, jestli bych někdy nějaké měla. A když jo, jestli by to byla holčička nebo chlapeček.

24. Bouřka, blesky a ty?
Když jsem doma fajn, když jsem venku - ne moc příjemné.

25. Chodíš s někým?
Ano.

26. Co tě vytrvale provází životem?
Hudba.

27. Oblíbený filmy?
Je jich moc. Nechce se mi je vypisovat. Ale mám dlouhý papírový seznam těch, co se mi líbily a těch, které chci vidět.

28. Čeho se nejvíc bojíš?
Teď zrovna budoucnosti. Příšerně moc.

29. Místo, který bys chtěl/a navštívit?
Už jsem říkala Japonsko. Taky Korea...a znovu Londýn.

30. Jak vidíš svou budoucnost?
Uvidím už za necelý měsíc.

31. Máš něco rozečteného?
Bohužel ne. A to je jedna z věcí, které mě na tom všem mrzí nejvíc.

32. Je něco, co na sobě nesnášíš?
Ano. Je toho spousta.

33. Co tě opravdu baví?
Psát, číst, kreslit, tvořit, koukat na anime, poslouchat dobrou hudbu, trávit čas s blízkými,...

34. Umíš mlčet?
Samozřejmě, že umím, jen se mi musí chtít.

35. Trenýrky, nebo slipy / tanga, nebo bombarďáky?
Z téhle nabídky jsem na sobě měla jenom trenýrky. Jednou. Nevím, co víc k tomu mám říct.

36. Na co se těšíš v blízký době?
Na letní večery. Až bude po všem.

37. Tvoje největší dlouhodobější přání?
To nesmím říct, jinak se nesplní.

38. Co ty a deprese?
S ohledem na nejistou budoucnost. Všemožné mezilidské vztahy...asi tak.

39. Koho můžeš označit za kamaráda a bydlí nejdál?
Snažím se jak se dá být nekonkrétní. Jméno nepovím, ale vím to přesně.

30. Co pro tebe znamenají přátelé?
Přátelství pro mě znamená strašně moc.

41. Oblíbené slovo nebo věta?
Zrovna mě nic nenapadá. Snad jen že některá slova jsou hezčí v japonštině nebo v angličtině než v jiných jazycích.

42. Oblíbený jazyk?
Angličtina už dlouho. Ruštinu mám ráda úplně jiným způsobem a japonštnu taky.

43. Umíš líbat?
Zeptejte se těch, které jsem líbala.

44. Můžeš žít bez muziky?
Ne. Bez tohodle bych se vážně neobešla.

45. Snažíš se vyhnout závazkům?
Ta otázka má příliš mnoho významnů a teď zrovna nevim, na který z nich odpovědět.

46. Oblíbená literární postava?
Bobby z Domova na konci světa. První, co mě napadla. Neznamená to, že by byla ze všech nejoblíbenější nebo tak.

47. Nejcennější věc, co máš doma?
Asi album s fotkama přátel. Má pro mě velkou vzpomínkovou cenu.

48. Máš rád/a sny?
Mám ráda hezké sny, asi jako každý. Poslední dobou mám ale spíš plno nočních můr.

49. Co ty a pátek 13.?
Nic zvláštního.

50. Oblíbený cizí výrok?
Find what you love and let it kill you. Teď nevím, kdo to řekl, ale myslím, že se to objevilo na frnkově twitteru.

To bude asi všechno. Nic zajímavého jsem nezjistila, ale docela dobře jsem se bavila.
V.

3 komentáře:

Memorin řekl(a)...

:) Bobby je taky jedna z mých nejoblíběnější a zároveň by mě napadla i spousta jiných postav. Třeba Severus.
Jsem ráda, že jsi začala psát, opět člověk může zase něco číst o vzdálených vesmírných lidech, co se zdají, že žijí ve stejném kráteru.

Pixie řekl(a)...

Já mám teď pod tlakem okolností v hlavě hlavně těch 20 knih, které mám prý znát k maturitě. A z těch bych vybrala třeba Taťjánu z Oněgina, i když mě v něčem štve, lorda Henry Wottona z Obrazu Doriana Graye, Nicka z Velkého Gatsbyho nebo kocoura z Mistra a Markétky. Jen tak pro zajímavost..i když to není vlastně moc zajímavé.

A já jsem myslela, že ty už nepíšeš..nebo že tvoříš nějak úplně jinak, nebo neexistuješ.

Memorin řekl(a)...

Henry a kocour jsou skvělý taky, ostatní knihy se mi ještě nedostaly do rukou, oblíbenost v postavách je Arya a Dany ze série knih Píseň ledu a ohně. Jen tak mezi řečí, zajímavé to je.

Píšu, jen zatím nepublikuji, jeden malý svět zde http://napricvesmirem.blog.cz/, ale úkrytů mám po více. Memorin je snad více skutečnější, než mé rodné jméno. Žiji několik paralerních světů.