neděle 12. května 2013

Jen to nejdůležitější

- Asi bych začala tím, že nesnáším, když si někdo plní moje sny.
- Zbožňuju Hentai corporation. Na Majáles jsem šla původně kvůli Fixy a HC spíš jen tak omrknout. Ale nakonec to skončilo tak, že jsem měla silnější zážitek z nich. Už dlouho jsem si koncert tak neužila. A bylo mi jedno, že mě třikrát polili pivem. A bylo mi jedno, že mám tak zacuchané a slepené vlasy, že si jich plno vytrhám, až se je budu snažit rozčesat a v tu chvíli mě nezajímalo ani to, že už mám z glád otlačené nohy a začíná mě bolet za krkem. Nikdy jsem neházela hlavou jako tehdy. I přesto, že už to pak bolelo. A to jsem ještě netušila, že to bude bolet další tři dny a ty první dva se nebudu moct ani zvednout z postele. Poprvé jsem zažila, že se někdo v kotli svlíknul do naha. A tančil tam a dělal j-a-k-o-ž-e-n-i-c. A já jsem nevěděla, jestli mám dřív tančit nebo se smát. A jestli je někdo šílený, tak jejich frontman. Jeden z mála lidí, kterým bych věřila, že toho kozla šukal. (Jak pořád řval v mezerách mezi písničkama). A taky jsem nečekala, že to všecko dá tak čistě. A vůbec nikdo asi nečekal, že vyzpívá ty svoje výšky i během kotrmelců a válení se na pódiu. Ale vyzpíval. A bylo to jednoduše úžasné. A stálo to za to. Za všecko. I když měl mikrofon možná častěji v kalhotách než u pusy, ale to vlastně není ani tak podstatné. Jednoduše můj nejoblíbenější mix metalu a jazzu jaký znám.
A Fixa byla po nich. Nezklamala. Bylo to fajn, jako vždy. Akorát už jsem si to tolik neužila, protože už jsem částečně nemohla hýbat hlavou.
- Do koncertu System of a down zbývá 94 dní. Ale ještě si zakazuju se těšit. Ještě né. A doufám, že Serj bude mňoukat.
- Simple plan udělali novou verzi svojí písničky s Takou z One Ok Rock. Zatím nevím jak se kolem toho cítím. Ale jasné je, že Taka a jeho úžasný hlas té písničce přidávají tak 100% atraktivity, protože předtím neměla téměř žádnou.
- V pátek mi příjde tričko s Totorem až z Irska! A těším se prostě na to, že ho budu mít a nezajímá mě, že nikdo nebude vědět, z jakého filmu ta postavička je. Protože trpím nedostatkem otaku přátel.
- Bála jsem se, že už nejsem zamilovaná. Ale trvalo to jen do té doby, než mi došlo, že tam, kde končí zamilovanost, začíná láska.
- Uvědomila jsem si, že ze mě nikdy nebude dobrý řidič. Vážně. To, že se dostanu z místa A do místa B - za to můžou jenom náhody. A jak často se dostávám do situací, které se nebezpečně blíží nehodám!
- Frnk udělal cover Be my baby od The Ronettes. Už dávno. A teď to zmiňuju jenom proto, abych mohla říct, že se mi ta jeho verze líbí víc. A vůbec né proto, že je to Frnk z MCR, ale proto, že ta jeho verze je šeptaná a řvaná.
- A nejvíc mě na maturitě stejně štve to, že jsem kvůli ní nemohla na Animefest.
- A teď už jsem jen zvědavá, co mi řeknou na moji literární práci o Drsňáku Bobovi, který chroustal kaktusy.
To je vše. A nic navíc. (A je tam hodně A, vím to, ale nebudu s tím nic dělat. Nikdy)
V.

Žádné komentáře: