pondělí 26. ledna 2009

Heath Ledger

Vlastně jsem ho jako herce objevila terpv nějak na začátku roku, díky Zkrocené hoře.
Teď jsem jen tak úplně bezmyšlenkovitě projížděla články na netu a najednou koukám na článek: Uplynul rok od smrti Heatha Ledgera. Říkám si, že je mi to jméno nějak povědomé. Když jsem koukla na fotku, bylo mi to jasné. Najednou mi to bylo strašně líto. Vlastně jsem o něm nic nevěděla, znala jsem ho jen jako Ennise, nijak dlouho jsem ho nesledoval, ale stejně...A taky jsem vůbec nevěděla, že je po smrti. A že je to už rok. To prostě není možné.
Potom jsem se na něho podívala trošku víc zblízka, pročetla jeho životopis a filmografii a čekal mě další šok. On hrál v Kletbě bratří Grimů! A k tomu ještě málem hlavní roli, a to Jacoba Grimma. Jak jsem ho mohla nepoznat, když jsem ten film viděla nejmíň stokrát?
Další šok byl, když jsem zjistila, že hrál toho hezounkýho blonďáka v Příběhu rytíře. Říkala jsem si fajn, tak teď už mě nemůže nic překvapit. Ale omyl, opak byl pravdou. Health Ledger hraje Jokera v Temném rytíři. Vědí to asi všichni mimo mě. A to jsem na ten film tak strašně chtěla jít, a nakonec to nevyšlo. A ještě si pamatuji, jak mi soulmate vyprávěla, že tam hraje nějaký herec a že četla něco v souvislosti s jeho smrtí. Ve snu by mě nenapadlo, že to je on!!

Žádné komentáře: