středa 12. listopadu 2014

Teď už vím,

jak bych odpověděla na anketní otázku: „Věříte na lásku na první pohled?“ Řekla bych, že se to může stát. Že láska na první pohled je jako smog, který vám zaplní plíce. Způsobí, že vám v plicích začnou rozkvétat květiny, dokud vám úplně neznemožní přísun vzduchu.

Mrzí mě, že M. zapomíná na některé věci, které jsme spolu zažily. Takže naše společné vzpomínky ukládám jako peřinky do kolíbky, aby se o ně staral aspoň někdo.

Kodžiki strana 279, poznámka pod čarou číslo 1002.

Mezinárodní symbol pro zvedání jednoho obočí: o.O

Když venku mrzne, tak mě napadá, jak je výborné, že máme domečky, ve kterých se dá udržovat teplo.

Cestování z a do školy ve mně vyvolává prudké vlny nenávistí k celé lidské rase.

Zajímalo by mě, co Awolnation posedlo, když tvořili melodii k Sail. Protože něco tak pohlcujícího muselo vzniknout působením nějaké vyšší síly.
Sail with me into the dark.

Další věc, kterou mě naučil Doctor Who: Nikdy nevěř objetí, je to jen způsob, jak si zakrýt tvář.

Poprvé v kimonu a roztomilý pán s e-mailovou adresou Misa-slunicko.

Žádné komentáře: