neděle 9. listopadu 2014

Thank you for coming by

It's nice to see you once in a while.

Odepsal mi pan -or. Vždycky se musím pečlivě psychicky připravit, než jeho psaní vůbec otevřu. Už předem totiž vím, že to bude obrovský příval emocí, takže se na tu tíhu musím nachystat. Psát si s ním, jsou děsivě silné zážitky pro mou duši a moje srdce. Doufám, že o svém srdci a své duši nemluvím příliš často.

Nicméně, to psaní! Naše vzájemná korespondence musí být posmrtně publikována, protože jde o tak krásné věci, že si je nemůžeme nechat pro sebe. Myslím, že jsme překročili určitou hranici důvěrna, což způsobilo, že se něco uvnitř mě rozpustilo. Chystám se, že mu slíbím, že ho také navštívím po tom, co pojedu do Japonska. A přivezu mu rýžové koláčky. Nutně v životě potřebuji lidi, se kterými můžu komunikovat tak jako s ním. (A s V. a K.) Svým stylem a s nadšením pro literaturu, hudbu a Japonsko. Upřímně a s přemírou emocí.

N. má milého, což je velice milé.

Texty The Mountain goats jsou všechno.

K. objevuje tumblr a ozubená kolečka a tvrdí, že je to žůžo.

Pokoncertní homesick. Doufám, že jsem do sebe nalila dostatečné množství alternativní hudby a svařeného vína, aby moje duše nějakou dobu přežila bez potravy.

A Anton odešel a nostalgie po literárním semináři a celém gymplu. To upřímno, co tam vkládá je fascinující.

Žádné komentáře: