neděle 29. března 2015

How is my heart suppose to beat without you?

Taky se občas bojím, že si nechtěně rozdrtím srdce.

Tohle je vlastně takové moje zamyšlení nad vztahy s lidmi, kteří jsou mi nejblíž, co se týká tohoto momentu v prostoru a čase.

Objetí, znovushledání, dlouhé rozhovory o všem. Nezáleží na tom, po jak dlouhé době se vidíme, nakonec je z toho pokaždé seance jako za starých časů. Pocit, že jsem zase na střední a žádné starosti z mého nového života neexistují. Spousta kávy, dobrot a alkoholu. Lov kešek a procházky městem. Všichni chtějí naši válecí, bytovou matračku.

Chybí mi L., kromě ní kolem mě nikdo trvale nemluví o vagínách.

Já tě mám moc ráda a vím, že je to vzájemné, i když jsme to nikdy nedávaly nijak zřetelně najevo, jen skrytě.

Dalí a jeho motýli antihmoty. Pro L. asi spíš jen náměty na noční můry a pro M. cesta na konec lžičky.

A nakonec: „Dík a čau.“, aby nebyly žádné slzy a co nejmíň emocí.

Myslím, že už spolu asi zestárneme.

Raduju se z fyzické únavy, protože po dlouhé době nahradila tu psychickou.

Doma posouvací rozhovor s F. Řekly jsme si navzájem: „Můžeš mi to říct.“ Nikdy by mě nenapadlo, že F. může chápat určitě skutečnosti.

Že se mi s takovým klidem s tímhle svěříš, že se ti tak bez přemýšlení svěřím na oplátku.

„Občas tě někdo prostě okouzlí.“, to je krásně řečeno.

Některé vztahy musíš dlouho a třeba úplně novými způsoby budovat, abyste se někam společně posunuli.

Proč jsem vůbec napsala panu -orovi Skutečné Psaní? Co mě vede k tomu, že se mu potřebuji svěřovat? Že mám potřebu mu psát o maličkostech z mého
nezajímavého života? Možná to vím a nechci to přiznat ani sama sobě.

Jenom tobě můžu říct svoje deep dark touhy.

Chci se s tebou nehlídat, ale nakonec si to stejně nikdy nedovolím.

Zkouším, jak daleko můžu zajít, dokud nespolknu krokoměr.

4 komentáře:

K. řekl(a)...

potřeba psát o maličkostech a chci se s tebou nehlídat - umíš to krásně vyjádřit
cítím to

Pixie řekl(a)...

Děkuji K., nevím, co víc bych si mohla přát, než aby lidé chápali, co chci svým psaním vyjádřit.
Není nic hezčího, než když tě někdo chápe.

Eleanor řekl(a)...

"Chci se s tebou nehlídat, ale nakonec si to stejně nikdy nedovolím." - A to bych si taky půjčila! Sakryš, sakryš.
Jak to ale děláš? Někdy mi přijde, že žiješ můj život. Stejné situace, znovushledání jako za starých časů, ach, ano...

Pixie řekl(a)...

"Mám pocit, že tě znám," vzpomínáš? Myslím, že to byla úplně první věc, kterou jsem ti napsala. Nějak se stalo, že žijem podobně a přesto tak vzdáleně. (o d s e b e)