sobota 31. ledna 2015

Cheer me up, cheer me up, I'm a miserable fuck

Tak Kieren ma-lu-je! A jeho nádherné, neuvěřitelné, děsivé oči a heboučký hlas! Co může být něžnější...

První série In the flesh je jedna z tragicky nejkrásnějších věcí, jaké jsem kdy viděla.

Jediné, co mě teď může zachránit je kouzelná, křehce jemná gay romance, která se tam děje. Jen díky ní, teď můžu lehoučce tancovat na lehoučkou hudbu a připadat si jako seaweed.

A co se týče Simona…Co si počít, když nikam nepatříš? Ani domů, do vlastního pokoje, do vlastní postele.

V pokoji je pološero, protože svítí jen lampička, postel je rozestlaná a na zemi se povalují polštářky a dečky.

„Amy once asked me, how many miles would I have to go before I could be okay with myself? I thought I'd have to go round the whole world.“

Už asi týden dumám nad tím, proč je u mixů In the flesh tag "siren" a říkám si, co to má sakra společného se sirénami. Teď mi došlo, že to znamená simon x kieren. I'm just so stupid sometimes.

A ty jsi skutečně můj Dean Moriarty, protože toho taky nikdo nemohl mít jen pro sebe. A stejně jsem ráda, že tě mám, protože mě to naplňuje, co na tom, že třeba jenom smutkem.

Neal je jako anděl, ale bez křídel, takže jako člověk.

Z tvých snů taky vyplývá, že nemůžeme být u sebe, protože v nich ode mě odjíždíš vlakem.

Píšu spoustu intimních věcí, ale také hodně fikce. Chápu, že to nikdo nedokáže rozeznat ani já ne.

Moje nejoblíbenější hra je: řekni vše, co víš o tomhle znaku. Ne, vážně, co je se mnou špatně?

Co se týče administrativy na VŠ, připadám si jako v Zámku od Kafky. Všichni tvrdí, že je ve věcech určitý systém, ale přitom vůbec není, anebo totálně nefunguje. A když se ptáte, kde najdete výsledky testů, tak vám řeknou: „Hledejte v bludišti. Určitě se ztratíte, my se taky ztrácíme.“


Protože u zkoušky z japonštiny nezáleží na tom, jak moc se učíš, ale na tom, jestli obětuješ slepici nebo ne. A taky na tom, jak dobré máš věštecké schopnosti.

Možná už blázním, ale departure mi zní úplně jako 出発.

Někdy jen tak přemýšlím nad tím, kolik toho Dave dává do Best of you. Připadá mi, že jedno lidské tělo nemá dostatečnou kapacitu na to, aby uneslo tolik emocí.

Nevím, jestli si mám dřív uklidit kolem sebe nebo v sobě.

1 komentář:

eri řekl(a)...

Když jsem poprv slyšela že Kieren x Simon je tagované jako Siren, nechápala jsem. Teď mi to přijde sladké. (Ta siréna je Hipster Bambi)

Slepici nemám, obětovala jsem zatím social life. Snad to bude stačit.