sobota 10. ledna 2015

Don't fall in love with everyone you see.

Poslední dobou se často uklidňuji hlazením plyšové vydry. Nebo tím, že se dívám, jak Oda Nobunaga hladí koťátko.

Rádoby překlady do japonštiny, což jsou ve skutečnosti papíry počmárané nesrozumitelnou směsicí znaků a latinky, bych chtěla obřadně spálit.

Chci mu napsat: „Thank you for helping me to find my inner pancake.“

Nechci se loučit s čarokrásnou Effy, tak dusím vzlyky, aby nikdo nevěděl. Ještě se naposled usměj, tím svým nic-o-mně-nevíš úsměvem.

Odněkud zevnitř tebe tryská neomezené množství tepla, které zahřívá mé studené, rozechvělé dlaně. Cold hands, warm heart, right?

Co mi tě připomíná: Nazývat věci pravými jmény. Plést si pojmy s dojmy. Když někdo vypadá jako dáma, ale ve skutečnosti je pro každou špatnost.

Z matrace se odpáral kousek nitky, takže se objevila jedinečná příležitost pohladit si to místečko – což předtím nikdy jindy nešlo, protože tam byla ta nitka. Tak se ho dotýkám, ale jen opatrně dvěma prsty. Zajímalo by mě, jestli si myslíš, že jsem divná, když dělám takové věci. Když ti dokonce říkám, proč to dělám.

Už od rána mám mlžnou náladu, takže zůstávám v pyžamu, nečešu se a válím se pod dekou na matraci.

Čtu zápisky Kamo no Čómeie a cítím, že spolu máme pouto, protože tvrdí, že ho dojímá sníh, jak napadá a pak zase roztaje. Jen kvůli tomu.

Vážně se ovládám a nesahám na tvůj svetr, ani ti neříkám, jak strašně se tě chci dotýkat, když ho máš na sobě, i když to mám až na samotné špičce jazyka.

Jsem příšerně přecitlivělá a mám sklony k přehánění, jako měl ten kluk, se kterým jsme vymysleli teorii, že ze všeho nejvíc nejbezbrannější je zrní. Každý, kdo se mnou jedná, by s tím měl počítat.

Ale jak je možné, že nikdy neviděl jeho hlavu?

Jen čekám, až se rozbrečíš, abych tě mohla chytit, až budeš padat.

Jsem zvědavá, jestli někdy budeš schopná bezezbytku unést, jak se kolem tebe cítím.

Don't be afraid, you're already dead. Kdyby mi to někdo řekl, byla bych bezmezně klidná.

Emoce, které ve mně vyvolává většina postav ze Skins. -> Fuck it for Chris.

Trees that see. Glow Cloud. And especially do not look for any period of time at the hooded figures.

2 komentáře:

K. řekl(a)...

ta píseň je tak mile uklidňující
moc ráda v tobě čtu

eri řekl(a)...

Co je špatné na tom milovat koho potkám? Vždyť bych se o tolik ochudila...

(Welcome to Night Vale themed end touched my heart. Yes, it reached under my ribs and petter the organ full of blood. Or close.)