neděle 19. června 2016

„It’s very nice to be…“

Moje bp už je tak dlouhá jako řada do špagetárny, jak výstižně poznamenala Š.

Nevzali mě na navazující (z 36 lidí vzali jen 14). Trošku záchvat, slzy a nemůžu se nadechnout. Pak už ze satanovy náruče do Borůvčiny. Útěšný telefonát s mámou. Máma vždycky všechno pochopí. Bakalář stačí a stejně tě to ničilo. Prostě to tak mělo být, říká máma. Asi to tak mělo být, říká Borůvka. Pak chvilku ještě panika, co si počnu, co si počnu a bušící srdce. A potom už zklidnění, usínám s borůvkami v náručí. Po probuzení už cítím jenom svobodu. Očistný déšť. Snad už bylo dost slz za KAS a za nespravedlnosti. Konec bojů s větrnými mlýny. Ať si vyhrajou, vyměním je za majáky. Jsem ráda, že jsem za zlomem.

Největší ironie, nakonec jsou nejbližší rádi, že jsem se nedostala. Vesmír věděl, že potřebuju přestávku. V jistém smyslu je to vypuštění na svobodu. A začíná nové dobrodružství, jak říká K. A taky, že můžu studovat nový obor. Lištičkologii. Spousta blízkých to nebere jako tragédii, ale jako šanci.

Jsem přesvědčená o tom, že nás Vesmír hlídá.

Říkám si, kdo jsem, když dávám B. prát kimono a obi.

Věřím v nové věci. Někteří lidi prostě mají být spolu. A nepochopíš proč. A jindy je to zase tak křišťálově jasný.

Doba velkých zklamání, změn, trápení, stresování, ale už je to skoro za námi a my jdem. Pořád jdem.

Už je pozdě na to být Dylan Moran?

1 komentář:

Eleanor řekl(a)...

Nikdy není pozdě na to být Dylan Moran.
Aspoň víš, co budeš dělat a v jakém městě. Já to pořád nevím, vztekám se a hledám si bytečky v jiném městě, protože tam chci být, ale jak to mám přerušit tady, netuším. Když byt máme do srpna a kdybych chtěla zůstat, stejně nemám kde a nemám kde být v přechodném období. Ale to bylo mimo...
Drž se, lištičkologie zní nádherně! ^.^