středa 8. června 2016

Zatímco

se učíme na státnice, na dvoreček naší knihovny přivalili obrovskou kouli a natáčí tam film. Chvilku nesmíme dovnitř, abychom nenarušily záběr. Absurdity.

V pozdě nočním „zůstaň“ nad čerstvě udělanými šálky kávy bylo příliš mnoho emocí.

Nedávno jsem dostala od M. lízátko. Cestou do knihovny mi ho záviděla malá holčička v maminčině náručí. „Ta paní má lízátko.“

T. mi donesla zkaramelizovaný star dust z přednášky o Bowiem. A jindy se zase se všemi na našich gaučích podělila s nejlepším nepečeným cheescakem. Mňaminky jsou v učícím peklu 必要.

B. zmiňuje vodní dýmku. Vzpomínám na poslední nejlíp nabitou dýmku na posouborkové párty u 天使 a L. na bytě. A jak to všechno bylo. Počátky.

Věty z korpusu (učení na státnice):

V: „Já mám hlad, že bych snědla celé sele.“
-> Š: „Můžeš sníst mě, já se ti nasolím.“
-> V: „Teď si tě představuju, jak ležíš na tom stole s jabkem v puse.“

Japonské baňky jsou důležité.

Odstěhujeme se na Hawai, kde Š. bude říkat vtípky s Descartesem.

Hanzovo pravidlo - vykašli se na školu a prodávej domy.

V: „Nejdříve ji tam ignorujete s těmi hady a pak jaké informace?“

Š: „Jedeš k moři a nejsou tam rajčata.“

V: „Ukaž mi tu mrtvou duši.“

V: „Ty vlaky jezdí na elektřiku a já mám zkrat od té doby, co mám mozzarellu v oku.“

V: „Co je s tebou? Ještě ráno sis dala hlavu za hlavu.“

Až bude Š. 30, tak se sejdem ve Zmijozelu a zrekapitulujem náš život. 28.2.2023

Smiř se se vším, co tě potká. Don't Look Back In Anger

Rozhovory na balkoně / S F. o tom, že nevíme, co se životem a s M. o disneym a o okapech.

Pozděnoční čtení Psaní na balkoně / Pět let stará fotka / Kdo jsme byly? / Kdo jsme teď? / A kam směřujeme?

3 komentáře:

Memorin řekl(a)...

Gratuluji k titulu, má milá!!! :)
Třeba najdu ještě nějaké dečky. ;)

Eleanor řekl(a)...

V mém případě "vykašli se na školu a prodávej tarify". Ze zítřejšího pohovoru je mi blivno a nejradši bych tam nešla.
Ty vaše věty jsou krásně absurdní.

Pixie řekl(a)...

Já ještě nemám titul. Musím ještě doopravit bp a obhájit. Ještě si nezasloužím žádné dečky.

Aspoň se někam posuneš, Effy. Všechno nakonec dopadne tak jak má. So always keep your head up.

https://www.youtube.com/watch?v=75EyMj_4jWA