čtvrtek 2. června 2016

Fénix = 火の鳥

Kupec obětovač vajec. / K: „Dobrá, jedno vejce pro Kohebi.“ / Š: „Jiný okultismus tady.“

Říkám si, kdo jsem, když Borůvce skládám ponožky a policejní svetry. Skládám prádlo, peru a věším, uklízím v kuchyni a chystám maso na zítřejší oběd. Kdo jsem. Š. mi píše: Seňor - the housewife.

Když jedeme s B. v autě, hraje nám k tomu I kissed a girl od Katy Perry. Smějem se. Ráda s ní jezdím v autě. Mám pocit, že můžeme někam daleko odjet a nikdy se nevracet.

Učím se na lavičce u zámečku jako princezna. Seňor je princezna. S B. na vyhlídce.

Od srpna nemám kde bydlet. I když se máma zlobí, když to říkám. Vždycky přece můžu bydlet doma.

Už jsou horké noci, spávám v námořnickém tričku.

„Mami, já se s někým vídám, a je to holka.“ „Mami, já se na léto domů nevrátím.“ Takhle já mluvím s mámou.

Holčička v šatičkách s kormidýlky. Pokud někdy budu mít dítě, taky bude kapitán.

Jsem jako Dorian. Vždycky budu do někoho zamilovaná a vždycky bude někdo zamilovaný do mě.

Na balkónku se nám vylíhla ptáčátka. Mají hnízdo na poličce vedle lebky. Mám ráda náš špinavý byt. Učím se na státnice a pozoruju jejich mámu, jak jim opatrně nosí mňaminky.

Před spaním čtu Sedu, dokud ji celou nepřečtu.

Cítím k Akutagawovi stejné pouto jako ke Kafkovi.

Širu s Kupcem úspěšně složily státnice z japonštiny. Skáčeme radostí do vzduchu ve Zmijozelu. V. už má za sebou státnice na angličtině a M. jejich půlku.

S V. nám do státnic na japonštině chybí 4 dny. Divné surreálno.

Litanie proti strachu
Nesmím se bát.
Strach zabíjí myšlení.
Strach je malá smrt, přinášející naprosté vyhlazení.
Budu svému strachu čelit.
Dovolím mu, aby prošel kolem mne a skrze mne.
A až projde a zmizí, otočím se a podívám se, kudy šel.
Tam, kam strach odešel, nic nebude.
Zůstanu pouze já.

2 komentáře:

Š-kíps řekl(a)...

Maminka byla stvořena, aby nosila mňaminky. :)

Pixie řekl(a)...

Maminka byla stvořena k bezmezné lásce, ať se stane cokoliv, ať se rozhodneš jakkoliv.