sobota 11. června 2016

Jsme samurajští bojovníci a Šimazaki Tóson.

Po celodenním učení v noci dopisy mezi Ginsbergem a Cassadym As ever. Allen poslal Nealovi Van Gogha.

Nechápu, jak to Kupec dělá, den před státnicemi pořád stejně fancy. Já jsem tři dny před státnicemi divoženka v dlouhé volné sukni a s neoholenýma nohama.

Spím u V. na koleji ve svém spacáku v Barčině nepovlečené posteli jako na táboře.

Ve snech zůstávají lidé, kteří jsou pohřbeni na dnech našich srdcí.

Spíš než strach ze státnic - krize identity.

Státnice / Kupec s Širu obětovali vejce, takže jsem si vytáhla dobré otázky. Současná jap. literatura a vývoj jap. rodiny. Žádné šílenosti z klasické literatury, dějin, hosp. zeměpisu ani lingvistiky. / V konverzaci nezvládám popisovat stopování do Vídně. / Celkově za D. / Na chvilku konec od učícího pekla, zahrabanosti ve skriptech, popsaných papírech a složkách.

Do prváku nás šlo asi 120. Státnice nás udělalo jen 8. Celá 変なグループ, 天使, Magda, Nikol a Simona.

„Nejemotivnější část státnic: わ先生 se snažil přijít na to, jak jsme se s V. seznámily. Při vyhlašování výsledků se z nás jméno té kapely snažila dostat už celá katedra. Snažit se japonsky vysvětlit, že to byli Hentai Corporation, se u státnic nezdálo jako nejlepší nápad. 秘密です。“

Z černých upnutých šatů do trávově zeleného letního trička s kapsičkami, které mám asi od patnácti, fialové kraťasy, svoboda.

Poslední samuraj a čtyři lahve nejlepšího Širuina vína. Párty u Širunky, tancujeme po pokoji a točíme se u tyče. Předtančuju Pomádu, Š. a V. spolu boxujou. Š. zradil župan. Hanka přináší další víno. Šest litrů děleno čtyřmi. Širu na tyči s lahví a Seňor ala french girl.

Myslela jsem, že jsme nebyly moc opilé, ale pak jsem viděla fotky a videa a poskládaly jsme dohromady mozaiku vzpomínek. Mosty a provazy na Horním náměstí a Kupcovo: „Budeme si hrrráááát.“

Žádné komentáře: