sobota 25. října 2014

Kdybych se nebála,

že mě spolubydlící odsoudí, otevřela bych si láhev vína. Jen tak pro sebe. Takový ten pocit "i need a hug………e bottle of wine."

Nakonec jsem si počíhala na chvíli, ve které jsem se nehlídala a napsala panu -ovi. Už je to týden a ještě mi neodepsal. Připadám si hloupě. Přemýšlím, jestli je pohoršen tím, že jsem překročila nějaké meze důvěrnosti nebo co. Stejně si myslím, že mu jednou, až mě zachvátí chvilkové šílenství, řeknu, že mi chybí v životě, a proto jsem si nemohla pomoct a musel jasem mu napsat.

Misfits rewatch / Trošku smutníčko, protože Captain Invincible je pryč, ale taky trochu vtipníčko, protože z Kelly je zase fucking rocket scientist.

K tomu těšeníčko na Nouvelle Prague a na duševní očistu, která nastane, až tam do sebe naliju dostatečné množství indie a piva.

Objevuji nejen díky Nouvelle Prague, ale taky díky 8tracks spoustu nové, pohlcující hudby. Třeba Ásgeir / hlas tak nádherný, že uvnitř brečím.

Žádné komentáře: