pátek 24. října 2014

Monsters among us

Nesnesitelně, děsivě trpím tím, jak nedokážu uspokojivě vyjádřit, co všechno ve mně vyvolává nová série american horror story. Možná je to trochu ovlivněno tím, že vždycky čekám, až přijde spolubydlící, abychom se mohly dívat spolu, takže se začínáme koukat kolem půl jedné v noci a naše reakce jsou umocněny únavou a atmosféra zesílena hloubkou noci.

Nechápu, jak dokázali do jedné show nacpat tak neuvěřitelné množství výborných herců. Navíc nechali Jessicu zpívat více než dřív, takže se rozpouštím, červenám a zadrhává se mi dech. Spojení Jessicy, Davida Bowieho a teď dokonce Lany je natolik nepředstavitelné, že mě ani nikdy nenapadlo v to doufat. Proto uctívám Ryana Murphyho, nebo kohokoliv jiného, kdo s tím přišel. K tomu Sarah. Mimo to, že si jako vždy nesmírně užívám její hraní (je neskutečná, musí být šílené hrát najednou dvě naprosto rozdílné osobnosti), taky nádherně zpívá. Její zpěv byla nejvíc sexy věc, jakou jsem v poslední době viděla.

Angela Bassett mi ve Freakshow připomíná nějaké zvláštní, rozpustilejší alter ego Michonne z Walking dead.

A Evan Peters, Emma Roberts, Kathy Bates a Frances Conroy prostě <3.

A klauni jsou děsiví, s každým, kdo tvrdí opak, není něco v pořádku.

Žádné komentáře: