neděle 21. prosince 2014

Dát tak někomu ježka do spacáku.

Vlézt si s někým do povlaku na peřiny, tak jako jsme to dělávali, když jsme byli malí.

Mokrý ručník je lék na všechno.

Takový ten pocit, kdy nevíš, jestli ti někdo něco nechce říct, nebo jenom čeká, až ho pobídneš, aby pokračoval.

Mám jen samé imaginární kamarády a platonické lásky.

Doufám, že ploty, které jsme si mezi sebou postavili, spadnou pod vlastní tíhou.

Když se na 8tracks zadá tag shark, tak to nabídne mixy s Rinem, takže vnímám svět zase jednou jako krásné místo. Vždycky když se stane něco takového, tak bych ti o tom chtěla povědět. O všech chvílích, ve kterých mi svět připadá jako krásné místo. Tím víc, že se bojím, že jednou odejdeš na jih a já už tě nikdy neuvidím.
Neboj, nic z toho se jednou nedozvíš.

Když mi někdo řekne:大丈夫 připadám si krásně uklidněná. Říct někomu: „V pořádku“, v tom je hrozná síla.

Moje nová noční můra - špatně použiju keigo a skočím roztrhaná a mrtvá, jak říká W-sensei.

Všichni někam odjíždějí, tak spousta objímání na rozloučenou i na přivítanou.

Konečně mám pokoj sama pro sebe, tak detoxikace od všeho. Hlavně od vlivu ďábelské aury našeho bytového kocoura.

Žádné komentáře: