neděle 28. prosince 2014

Můj nový šampón voní jako skutečné rozdrcené jahody.

Z přání od K. pláču štěstím, nevím, jestli se mi to někdy předtím doopravdy stalo.

Chci místo hřebíček psát žebříček. Proč prostě proč.

Tak se znovu setkáváme pouze ve snech a mně dochází, že já jsem pro tebe prostě jen další člověk.

Spím tak dlouho, že se mi zdají celé rozsáhlé příběhy. Třeba ten o tom, jak nám celý dům zaplavily květiny. A v mém pokoji byl na jedné z nich usazený malý dráček, poslední na celé Zemi. V následujícím snu ti o tom vyprávím, opíráme se o zábradlí a všechno je zalité sluncem.

Nebo ten děsivý sen o dlouhé tenké žirafě.

Zjistila jsem, že dvě ze čtyř nejdůležitějších slečen z mého vysokoškolského života, jsou narozené ve stejný den. Vesmír ví, co dělá. Vždycky věděl. Dvě ze
čtyř pro mě nejdůležitějších slečen na střední se zase jmenovaly stejně. A k tomu se jedna L. narodila jen den po druhé L. Magic. Witchcraft.

Na HC nemocná, naládovaná práškama upíjím Frisco a tancuju tak moc, jak mi jen kašel dovolí. Můj život je plný špatných rozhodnutí, ale tohle stálo za to, protože Ráďa je dokktor zaius – the dark sith lord a má léčivé schopnosti. Ani už nevím, čí je to krev, jestli moje nebo cizí.

P. oslavuje, že jsme se narodili. Nic milejšího snad pro nás nikdo nikdy neudělal.

Už mám vydru i ježka, tak jsou Sherlock s Johnem zase spolu. Tentokrát už napořád.

Já jsem s tebou ráda. Je pěkné, kolem některých lidí jen tak být. Nemusíme spolu ani mluvit nebo tak.

2 komentáře:

Feelany řekl(a)...

Teta si vzala pána, který se narodil ve stejný den jako její sestra. Narozeniny slaví dva dny před nimi. Magic.

K. řekl(a)...

musí být krasné, když někdo řekne to, co jsi napsala v posledním odstavci
o tom sním