středa 31. prosince 2014

Černá káva a tenké plátky čokolády.

“I just thought about all of the organs inside of me, just swishing around. *swish swish* Think about the organs inside of you.“ G.W.
Ve mně nic nefunguje.

Martin Freeman vypadá jako by byl celý z koťátek, i když umlátí svoji ženu kladivem a panikaří nad její zakrvácenou mrtvolou.

“Did you know that the human eye can see more shades of green than any other color?“

Já jsem naprosto nepoužitelná pro život. Zvládám tak jeden úkol denně.

„Co budeš dělat s tím čajem?“ „Já ho potom…asi…vyliju.“

Můj blog, tumblr i 8tracks jsou všechno dárky ode mě pro mé budoucí já.

Občas si vzpomenu, jak pan –or (skrytý vtip jen pro mě) říkal: „Vy ještě vlastně čtete knihy kvůli příběhům.“ A já jsem už v té době věděla, že to není pravda, protože Obraz Doriana Graye.

Vším, co spolu prožíváme, si stavíme obrovskou imaginární věž. A protože už je to dlouho, tak je ta věž odolná a stabilní, takže se nemůže jen tak zbořit, když na ni někdo hází miniaturní kamínky.

Chybí mi, vědět o drobnostech z vašich životů.

Jestlipak ještě umím pískat na čepičku žaludu, jako jsme to dělávali, když jsme byli děti?

Rozpouštím se a následně umírám z toho, jak má Emily chraplavý hlas.

5 komentářů:

Valerie O. řekl(a)...

"Můj blog, tumblr i 8tracks jsou všechno dárky ode mě pro mé budoucí já." - moc se mi tahle věta líbí, nikdy jsem nad tím takhle neuvažovala, ačkoli když se nad tím zamyslím, je to pravda. Hrozně ráda večer s čajem sedím a prohlížím si starý příspěvky a fotky za hudby z playlistů, co jsem dala dohromady před půl rokem. Děkuju!

doDina řekl(a)...

Mě to přijde jako definice přátelství, který se ztrácí. Když ti chybí ty drobnosti, o kterých už nevíš. Tak to mám s kamarády, u kterých se naše cesty rozešly. Je to vždycky tak nějak...smutné.

Pixie řekl(a)...

To je přesně ono. Dokonale mi rozumíte.

Až na to, že se třeba s některými Nerozlučnými občas vídám, akorát, že si právě řekneme jen to, co nám připadá jako nejdůležitější. A běžné drobnosti si neříkáme, jenže právě ty mi chybí nejvíc.

May řekl(a)...

Prosím, řekneš mi, kde umlátí Martin Freeman svou ženu kladivem? Potřebovala bych dávku koťátek, která dělají strašné věci.

Pixie řekl(a)...

O takovou informaci nemusíš prosit. Jde o minisérii Fargo inspirovanou skutečnými událostmi, ve které hraje Martin Freeman hlavní roli. Je to remake stejnojmenného filmu bratrů Coenových, je to výborné a hrozně mi to připomíná Pulp fiction.