úterý 21. dubna 2015

我輩は屑である。

V. říká, že s dečkama měním svět. Šířit dečkovou pozitivitu, to jsem vždycky chtěla. #lifegoals
(Většinou všechno, co říkám, myslím z 50 % jako vtípek a z 50 % smrtelně vážně.)

Míjíme se se spolubydlícími. Jsou zmatení z mé přítomnosti / nepřítomnosti na bytě. Jsou vyděšení, že vidí stopy po mém vaření a mizet můj kabát, ale mě samotnou nepotkají. Tak jim píšu, že díky tomu, že čtu Papriku, teď umím cestovat ve snech. A taky, že mi naše bytové duše mrtvých dětí vypraly prádlo a pověsily mi ho v pokoji. Náš byt je opravdová horror show. (A k tomu je víc zajímá, jestli jsem naživu nebo ne, místo toho, že se v Japonsku dají v owl cafe hladit sovy.)

Rozhodla jsem se, že říkat: „Chybíš mi.“ je taky důležité.

Poslouchám hromady japonského indie. Jako by se hudba dala počítat na hromady.

Dát náš zelený, chlupatý kobereček na matračku se ukázalo jako největší legrace.

Keaton Henson zpívá o tom, jak má わ先生 malé ručičky. A taky o všem, co mě bolí.

And my body's weak / feel my lungs giving up on me.

Dívám se na 薔薇の葬列 (Pohřební průvod růží) – Japonsko na konci 60. let, 男と男, ピーター a jeho dlouhé řasy a transvestité v kimonech.


And I am more than these bones / I feel love, I feel alone. / I just wish you would come home.

Neviděly jsme se týden. Když tě konečně potkám, objímám tě vším, co mám. Držet tě za ruku a mít tě na klíně byla ta nejpřirozenější věc na světě.

I'm worried it might just be / something my soul needs.

Být u tebe, být kolem tebe, být s tebou je ta nejpřirozenější věc na světě. Hřeješ, je mi s tebou příjemně a útulně.
Jsem ráda, že tě můžu mít občas na chvilku pro sebe, i když třeba jen na několik hodin od pozdě večer do brzy k ránu.

君なら何という。君ならどうする。
Když přijde na tebe, tak nevím, nemůžu.
Když ty všechno tak klidně přijmeš. Všechno bys přijala.

Všechno co chci, je opít se s tebou vínem a tisknout se k tobě dokud neusnu.

Feel my heart giving up on me.

Všechno co chci, je opít se s milými lidmi vínem a tisknout se k nim dokud neusnu.

我輩は屑である。(Vtípek pro strašně nepatrnou skupinu lidí a můj současný duševní stav.)

3 komentáře:

K. řekl(a)...

Keaton je ztělesněním křehkosti a krásy
moc krásně píšeš o lásce (?)
taky bych se nejraději opila s milými lidmi

Pixie řekl(a)...

(?) - V sobě vím, co to je, ale nahlas to nepojmenovávám.

Včera se mi konečně podařilo opít se s milými lidmi. Bylo to potřeba. Teď se cítím mnohem líp.

Eleanor řekl(a)...

"Všechno co chci, je opít se s tebou vínem a tisknout se k tobě dokud neusnu." - Ano, ano!