sobota 25. dubna 2015

人間じゃねえ。

V katalozích univerzitních knihoven je napsáno, že některé knihy jsou k dostání v Kabinetě Dálného východu při katedře romanistiky. Ten ale už neexistuje, protože je z něj naše Katedra asijských studií. Tak jsem si myslela, že je najdu normálně někde u nás na katedře, ale zjistila jsem, že knihy, co patří KASu, nejsou katalogizovány a že většinu si lidi rozebrali kdysi při stěhování. Takže ve všem je chaos a většina těch knih je dávno pryč.

先生、どうして私の名前を覚えませんか。先生は私のことが嫌いかどうかと考えています。

R. měl na sobě fialovou košili a přes ni černý svetr. Strašně mu to slušelo. Pocit blízkosti, když nám vypráví svoji krásnou backstory, jakým způsobem se dostal k japonštině. Včera mi došlo, jak moc ho mám ráda. On vůbec není cool kid, jak jsem si loni myslela. On je úplně stejné trdlo, jako jsme my, což mu hrozně přidává na sympatičnosti.
Musíme se jako on snažit zbavit pocitu, že jsme zodpovědní za ostatní. Za skupinu, ve které se nacházíme.
Taky jsem mu omámená pivem vyprávěla o tom, jak mě děsí temná aura v našem bytě. A zpívala jsem mu melodii z reklamy na たらこ. Byl docela vyděšený. Trochu to chci vzít zpátky, ale trochu taky ne, protože nás to nejspíš někam posunulo v našem vztahu.

Odjet do Japonska by byl krásný útěk z reality. Ale už to nebudu nikomu říkat nahlas, protože to M. vyděsilo. Začínám tím být docela posedlá, nemůžu se zbavit pocitu, že by to byla příležitost udělat si pořádek v životě. Jsem přemožená tou představou, že by se tím všechno zacelilo. A bylo by to důkazem, že všechno moje snažení na vš mělo nějaký smysl.

Olomouc, more like - skladiště všech ztracených existencí.

Už neumím rozlišovat, co se smí říkat nahlas a co ne.

Říkáme: „tohle se nestalo“ a popíráme tím realitu.

Možná nejkrásnější na Honey & Clover je přátelství Mority a Yamady. Když ji Shinobu drží za ruku ušpiněnou od keramické hlíny. Čtyřlístky a ruská kola.

Jaké to asi musí být, když zjistíš, že ten zvuk, co tě už dlouho pronásleduje, je zvuk prázdnoty?

Jak daleko dokážu jet, aniž bych se otočil?

自分探しの旅

Myslím, že nakonec mým životním posláním bude šířit Tvaroháčky, dečkovou pozitivitu a budit Kryštofa ze zlých snů.

Žádné komentáře: