pondělí 23. května 2016

Lidé nejsou cennější než stromy.

V: „Jaké bylo mé překvapení, když jsem se koukla, co Širu dělá, a ona si vybírala druh kudly.“

When you hit me hit me hard.

Věty do korpusu z učení na státnice ve Zmijozelu:

Kupec doma teskní. Nemůže za námi do Olo, protože nemá na jídlo. K: „Ach jo, přicházím o skvělé debaty o fancy ovoci.“

V: „Já nemůžu uvěřit, že byla doba ledová, není to trochu neskutečné?“

Koukáme na Tanpopo / dvouhodinový film o japonském jídle, hlavně o rámenu. / P. nám kolem půlnoci dělá improvizovaný rámen z rýžových nudlí. / Pak víno a dva poslední díly Gaycation.

Balíček od Mem s dinosaury, mangou a kočičími dečkami (z těch mám největší radost!).

Koukáme se sestrou na Piráty z Karibiku. Trénuju na to, až budu kapitán.

Vlčáci se mění v komáry a já jsem nikdo.

Po tom, co se vyhrabeš z postele - chvíli hibernuješ za chůze. První záchvěvy po prvních doušcích kávy - ty mám nejradši.

Možná je mi Shane sympatická hlavně proto, že mi připomíná Joan Jett.

Prošvihnutí koncertu Kristy Papisty v Praze budeme muset v budoucnu napravit.

Š: „Japonská faleš: 大丈夫です.“

V. má přijímačky na indonéštinu. Absurdity.

V: „Ty jsi mi neříkal, že na Garden party byla lodička. Mohla jsem tam být kapitán.“
-> P: „To mohla. Takhle jsi kapitán na souši.“

1 komentář:

Eleanor řekl(a)...

Závidím dinosaury a státnice.