pondělí 2. května 2016

Den plný absurdit na bytě.

Pokud nejsi skutečný keeper, nakonec budeš pro někoho jiného vždycky jenom etapa.

Odpoledne se u nás stavil kámoš M. Utrhl jí v cizí zahrádce tulipán, tak jsme ho dali do vody do lahve od vína. Estetika at its finest.

Opravdu musím o životě na našem bytě něco napsat. Bude se to jmenovat „Tři roky šílenství“.

Večer všechno vygradovalo tím, že nám P. (můj bývalý přítel) udělal tortily a předvedl nám (mně a M. - mojí bývalé crush) na prezentaci s fotkami svoje nové objevy (dvě nejlepší kamarádky, které se o něj obě snaží). Asi si momentálně nedokážu představit absurdnější večer. Navzdory všemu to byla zábavička. Pořád společnému času říkáme family time, jakkoli jsou vztahy mezi námi komplikované.

V: „Byt, kde chceš být.“

Š. a H. mezitím u nich na bytě zpívají dvojhlasně Červená se line záře.

Nové GoT: smutní koně a ztracené čtverečky.

Zdálo se mi o babiččině knihovně. A taky, že se vrátil Hrabě. Ptala jsem se ho, kdo jsou jeho oblíbení básníci.

Budím se vyděšeně kvůli tomu, že mám ve své bp u jednoho schématu popis nahoře, i když musí být vždy dole. Vstávám a jdu to spravit.

Líbí se mi způsob, jakým má Klárka ráda Hvězdné války.

Poslala jsem vedoucí hotový text bp. (Napsaných stran: zhruba 45.) Teď jenom čekám na její verdikt, co ještě budu muset opravovat a taky na to, jak dopadla moje poslední zkouška. Odevzdanost at its finest.

Po nekonečné době poslouchám girugamesh a teprve teď mi došlo, že ギルガメッシュ znamená Gilgameš.

2 komentáře:

Wild blonde* řekl(a)...

LIFE at its finest.
Miluju táborovky a tortilly.
Knihu si mileráda koupím!

eri řekl(a)...

Giru končí. A Screw taky. Bohužel. Myslím že je ještě šance si na Giru zajet, ale nejsem si 100% jistá.
Když jsem na nich byla, loni? předloni? bylo to fajn. Ale největší srdcovka bylo 壊れていく世界。

Nevím kdo je Klárka, ale je mi sympatická. Cute zvířátka a fandomy.