sobota 27. června 2015

Chci taky rozhazovat konfety.

Po poslední zkoušce nejdřív na pohodu do Café La Fée na bílé víno s bezinkovým sirupem. Počátek sezóny nových, sladkých, letních drinků s nepravděpodobnými příchutěmi.

Literární kvíz v Druhém domově s milými, šílenými lidmi (a melounovou limonádou se světlým rumem, mňam). Vidět, jak se někdo snaží v rámci pantomimy předvést „Kdo chytá v žitě“, je celkem jedinečný zážitek. Myslela jsem, že to bylo „Hledání ztraceného času“. A navíc jako vždy útulno v křesílcích při osvětlení z lampiček, protože DD. Skončili jsme jako druzí. Ale o to vůbec nešlo, hlavní byla ta zábavička. Š. v nejlepším: „Štěstí je jako zlatonka...malé a špatně se chytá.“

Později už jenom tancujem. Parket skoro jen pro nás, ale to se nám tak nějak stává docela často.
Nakonec jsem bezdůvodně spadla z lavičky a rozbila jsem si koleno. Š. mi pak věnovala star wars náplast s Yodou, kterou jsem ale naneštěstí ztratila po cestě domů.
Poprvé za nekonečnou dobu je mi kompletně všechno jedno. Venku je docela teplo, vůbec nezáleží na tom, kdy se dostanu domů, protože ani nevstávám do školy ani se nemusím učit a navíc je to všude blízko takže můžu odejít kdykoliv a nemusím se spoléhat na dopravu.

‚US Supreme Court rules gay marriage is legal nationwide.‘
‚The US Supreme Court has ruled that same-sex marriage is a legal right across the United States.‘
‚Loud cheers erupted outside the court after the ruling was announced, and there were tears, hugs, and cheers of "USA USA USA!".‘
‚A sea of rainbow flags overwhelmed the few anti-gay marriage activists who reacted in disbelief, and the demonstration seemed to turn into a street party.‘
Love wins. What a time to be alive.

Baví mě dělat si to-do listy a potom je odškrtávat.

V ten den, kdy se mi povedlo vylít si do tašky kávu, jsem v ní samozřejmě měla všechno podstatné. Takže teď, když uklízím materiály z uplynulého semestru, zjišťuju, že na všech důležitých papírech mám fleky a voní po kávě.

Teprve teď mi dochází, jak hezké bylo, když jsme byli děti a vzájemně jsme si malovali do památníků. To je ta vůbec nejhezčí věc, že pro vás někdo něco namaluje.

Těšila jsem se, že po zkouškách v klidu dokoukám oitnb. Když jsem se připravovala na maratón, zjistila jsem, že už mi stejně zbývá jen jeden díl.

„At least now, I got a chance to do somethin‘ right. Or maybe do it a little less shitty.“

TA slepice je skupinová halucinace.

Na Willovo šílenství se moc příjemně nekouká. “He left us his broken heart.”

Ve škole jsme si četli děsivou povídku s nádherným pozadím. 建物と建物の間から差し込む太陽が音もなく世界を赤くにじませる夕方、話し相手もなく砂場で遊んだ。

Žádné komentáře: