pondělí 10. srpna 2015

Leave me alone.

Don't leave me alone.

Kdy d o o p r a v d y dospějeme?

Taky chci, aby na mě někdo namaloval nebe.

Vaše divadlo… -> Říkejte můj bordel!

Náhlá myšlenka udělat si alkoholový víkend v Olomouci. (Máme nové sousedy. Pěstujou na balkóně marihuanu.) Příčetnost a Absurdity, tak v pátek tour de pub. Z Druhého domova nám vynesli židličky na terasu, abychom si mohly dát fialkové víno s výhledem na řeku. Sladké víno a Parov Stelar v Jazz Tibetu. Jenom dobroty a chill. „Takové to bude, až budeš žít s ženskou.“ Poprvé (a snad naposled) jdu v Olmu bosky domů z centra.

Snídáme na balkóně, jako to dělají ve filmech. Povídáme si s L. o tom, jak se jí existuje na druhém konci Evropy. Možná nejabsurdnější bod večera - koukáme na video z naší půlkolony - v z p o m í n á m e. Klasický dojezd do půl čtvrté ráno na balkóně. Štěstí je - mít volný byt (se zásobami alkoholu).

Mám ráda, když LB říká ‚volně existovat v prostoru‘, začala jsem to taky používat.

Někdo z nás nejspíš nechápe význam slova ‚platonický‘ (a já to nejsem).

Já se taky nemůžu věčně o všechny starat a brát ohledy na jejich city. Každý musí najít vlastní vnitřní sílu.

Stejně mi přijde hrozně zábavné, že zrovna teď může být mnou někdo okouzlen, když se nacházím v nejvíc troskoidním stavu za celý svůj život.

Freckles, musical theatre, live performances. Harmonic singing, late night phone calls. Raspy morning voices, vanilla, and running until you're out of breath. Art museums, dancing, dark circles under your eyes. Foreign countries and languages.

Líbí se mi, když někdo říká: „Není tomu tak? Je tomu tak.“ Já jsem tak divná. Líbí se mi v lidech / chci po lidech / zvláštní věci.

To už mám za sebou, tenhle blok - už mi nevadí říkat nahlas všechny patetičnosti, které ve mně vyrostly.

No one else is dealing with your demons / Meaning maybe defeating them / Could be the beginning of your meaning, friend.

Mít dvě ruce a bušící srdce (už) nestačí.

3 komentáře:

Eleanor řekl(a)...

Také toužím po prázdnosti bytů s hromadou alkoholu.
Číst o sobě je potěšující (zvlášť když jedeš autobusem a usmíváš se jako idiot), koukám, že ovínění se vyvedlo. :) A potřeba objetí tak silného... (Ano, komentuji několik článků dohromady, ehm.)

Pixie řekl(a)...

Můžeš mi psát kamkoliv chceš, cokoliv chceš, drahá. :D Hlavně nic mého nečti, když nemáš na nic čas a bojuješ s nedospánky, natolik zajímavé ani důležité to není. :)

Eleanor řekl(a)...

Ale je, za tím si stojím! ;)