středa 5. srpna 2015

Na Vltavě.

'Rodinná' dovolená s LMkama (1/2 KT) ~ road tripujem, stanujem, splavujem a soulodíme. Pořád se milujem!

Dvě hodiny za volantem, polykám kilometry. Potom v autě strouhám mrkev a všichni ji chroupem.

‚A blíž ke mně už nikdo nesmí. Už ne.‘

Baví mě, že LB vždycky začne o vagínách. (A nejlepší zábavička poslední doby je, když předvádí, jakým způsobem se pohybuje Octodad.)

Rum v mojitu, rum jen tak a připlaval k nám rum s kolou, tak co už nám zbývalo, museli jsme ho vypít taky.

A pak už ti nic nevadí, ani slunce, ani špína, ani nepohodlí, ani vlhkost konstantně nasáklá do vlasů.

‚Takže dneska vstaneme jak zítra.‘

Po pás ve vodě, lodě přiražené ke břehu, hrajeme badminton. (skoro haiku)

Mikinu pod hlavou a pádla ve stanu, nic víc nepotřebuješ.

‚Když nebudeš mluvit, tak nic neřekneš.‘

Jsem ráda, že mám některé lidi v životě snad už napořád. Máme mezi sebou nakumulováno tolik divných situací, že už nám nic nepřipadá zvláštní.

‚Mám něco dělat?‘ -> ‚Stůj a buď rozkošná.‘ Takové úkoly s LB zvládáme.

A Světlušky jsou nejlepší organizátor, hlídají, abychom se bavili, a když zlobíme, tak nás dávají do latě.

S LMkama jsme už dávno byli připravení na ‚rodinnou dovolenou‘.

Posloucháme, jak někdo hraje na bendžo, a pijeme u ohně kyselé víno z plecháčků.

‚Aby stromy do betonu vypustily hodně silný mízy.‘

A poslední den se už jen válím na zádi, poslouchám šplouchání a nechávám se líbat sluncem.

Cestou zpátky už jsme tak unavení, že nás opustily i poslední zábrany a zpíváme Get lucky co nám zbytky sil stačí.

Doma jsem tak překvapená měkkostí postele, že nemůžu usnout. Tlačí na mě moje sebedestruktivní sklony, takže ráno vstávám plynule do práce (ještě předtím ve čtyři ráno sprcha, která není omezená na čtyři minuty, takže 嬉しい.)

Byl to pravý opak detoxu (a předpokládat něco jiného byla nekonečná naivita). S alkoholem jsem počítala, ale neobešlo se to ani bez cukru a kofeinu (a to nemohly vyvážit ani ty dvě kila mrkve, které jsem během toho snědla.)

Ale přesto (a přes jedovatost vos) to nakonec byla nejvíc příjemná a pohodová dovolená.

2 komentáře:

Memorin řekl(a)...

Zní to tak božsky, že bych si z těch zážitků přečetla i knihu! Jak zachránit svůj život a neutopit se v lásce? Hm.

Pixie řekl(a)...

Zachránit se dá asi leda vypletením ze sítě propletenců, které tě stahují ke dnu.