neděle 23. srpna 2015

Srdce mi tluče mi.

Jedno víno je jako nic, dvě jsou tak akorát a skoro by to chtělo třetí.

V: ‚Náš vztah už se může jedině prohloubit.‘ Tak 嬉しい, že to nemůže jít jiný směrem.

Mám je v práci ráda, mám. Že já ke všem tak přilnu, srdce k srdci.

Píšu si na ruku: ‚Nebuď patetická‘, abych nezapomněla, a otvírám Hraběte. Women logic.

Teď to zpětně vidím. Zkoušela jsem se zničit takovým způsobem, aby ze mě nic nezbylo.

Víno v parku s čarokrásnou K. Nic není děsivé, všechno je nadpozemské. Niterné rozhovory. Říká mi nejmilejší věci, že mám žlutý kroužek v očích
jako pampelišku. ‚Můžu tě obejmout?‘ mockrát za večer. Pořád říká ‚to miluju‘ a ‚krása‘ s nekonečně dlouhým á. Pak spí na naší matraci pro hosty, zabalená v dečce. Nepravděpodobnosti. Zbožňuju tě, nejdražší, chci tě mít pořád u sebe, chápající K. Mám ráda tvoje tetování.

Nechtěla jsem být patetická, ale nakonec jsem se na ten nápis na ruce prostě přestala dívat. Asi to opravdu jinak neumím.

‚Ty jsi jako houba, nasáváš všechno.‘ To není pravda. Nasávám jenom nádhernosti.

Existují pohlcující lidé. Umělecky založení s krásnou duší. S démony v sobě. Rozbití. Nádherní. Ztracení. Beznadějní. Plní krás. Neuchopitelní. Najdu někoho takového, a pak se spolu zblázníme d-o-č-i-s-t-a. (Chtěla jsem zdůraznit, jak čisté to potom bude.)

‚Já jsem poslouchala Hensona a viděla jsem ho, jak proplouvá zdmi a podlahou.‘

F, ten dopis jsi měla vzít. To bylo pro mě moc důležité. To ti asi neodpustím.

Vařím si mrkev, brokolici a míchaná vajíčka k tomu. Absurdním obědem zpečeťuju svůj absurdní život.

Toulám se za Olomoucí. Kousek od nás je Příčná ulice. Třeba to někomu přijde trochu vtipné.

Nesnáším svoje post-alkoholové hořící tváře a studené ruce.

5 komentářů:

K. řekl(a)...

Jsi víla, V. Stejně tak jemná a lehká, okouzlující. Myslím na tvůj život plný zmatků a doufám, že v tvém srdci brzy ustane bouře. A vše bude kvést přesně tak, jak má.
Děkuji, že jsi mi pokaždé dovolila tě obejmout
a že jsi.
Myslím na tebe.

Pixie řekl(a)...

Ty jsi, má drahá K., bytost nejvíc podobná víle, ze všech lidí na světě, které jsem doposud poznala.
V mém srdci bouře nikdy neustanou. Já budu navždycky šílet z okouzlujících lidí a topit se v emocích dokud se neutopím.
Já tě budu objímat, kdykoliv budeš chtít.
Také na tebe myslím.
Čím víc dní uplynulo od našeho setkání, tím víc tě chci vidět znovu.

Eleanor řekl(a)...

Já chci také mít čarokrásnou K. zabalenou v dečce na gauči pro hosty.
V pořádku - já mám absurdní večeři (červená čočka, rajčata na cibulce s pórkem) aneb co vykouzlit z prázdné lednice.
Jé a nechceš přijet na piknik do Ostravy? Bude tam Memorin a Panoš a ještě další lidi. :) V úterý někdy odpoledne. Ale asi už jsi v Olomouci, viď? :/

Pixie řekl(a)...

Za poslední týden jsem měla těch absurdních jídel tolik, že jsem uvažovala, že to tady všechno zveřejním na fotkách v jednom článku. (Abych hezky demonstrovala svůj absurdní život.)

Jéé a na piknik přijedu moc ráda! (Zrovna jsem ti poslala email, jestli nemáš čas na setkání. :D ) Byla jsem v Olomouci týden a teď budu zase ještě nějakou chvíli doma.

Eleanor řekl(a)...

Fotky určitě zveřejni! Jsem moc zvědavá. :)

Juch, výborné zprávy! ^.^