pátek 22. dubna 2016

A i kdybych vystoupala po schodech na nejvyšší věže,

stejně nedosáhnu výš, než kdybych si stoupla na špičky.

Posíláme si při dopisování textu bp s 天使 odhodlané pásovce a business ryby.
T: „Odhodlaný pan ryba a v pozadí něco jako japonská námořní vlajka. Nevím, jestli jsem to někdy zmínila, ale moje jméno je v korejštině jeden druh ryby. Ta emotikona je vše.“
T. zase rozesmívá sama sebe do záchvatu smíchu.

Na konci dne jsme s B. pily víno a koukaly na L world. I když víno bylo kyselé a obě jsme byly unavené, stejně to byla největší pohoda za poslední dobu.

Pouštíme si s B. zvuky ptáků, abychom určily, co nám cvrliká za oknem. / Kryštof je z toho zmatený. / A byly to hrdličky.

Pouštím si korejský rap a sčítám data, abych konečně mohla dopsat bp.

Jsem podezřele klidná navzdory tomu, jak zásadní tři týdny mě čekají.

Š: „Dneska jsem někde něco četla a bylo tam slovo přízvisko. Chvíli jsem uvažovala, proč píšou stylem Seňora, aka menzisko a tak.“ Jsem ráda, že jsem Seňor a mám svůj styl.

Málo spánku + kofein = delirium at its finest

Vanderlyle crybaby cry / souborná jazyková zkouška / それでは皆さん、日本語の難しさを十分に堪能してくださいね。

Jaká beznaděj / psát náhodné znaky až / večer před zkouškou.

3 komentáře:

Eleanor řekl(a)...

Píšu náhodný komentář pod špatný příspěvěk (moje specialita). Bytové dýchánky s Kryštofem zní mnohem lépe než bytové dýchánky o hledání nové spolubydlící a placení dvojího nájmu. Asi se stěhuju do hometownu s takovou...
A chci se dívat na seriály! Bylo by to fajn mezi učením a učením... Teď už jsem dostala migrénu, takže místo učení nebo seriálu můžu akorát tak spát, jupí!
Držme se, drahá!

eri řekl(a)...

Podezřele klidná. Je to jako klid před bouřkou. Doufám že to bude krásná letní, s duhou a vůní ozonu ve vzduchu až skončí. You know, the happy kind of storm.

Wishing you all the luck in the universe for when you need it.

Pixie řekl(a)...

Stěhování mě taky čeká. Jen všechno postupně.
Držme se, drahá.

Až budou letní bouřky, tak bude krásně po všem a to bude ten nejkrásnější druh krásna. /
Děkuji. Myslím, že mě skrz temnotu částečně pronesly pozitivní vibrace, které posílali milí lidé.