úterý 26. dubna 2016

Purple rain.

V: „Že něco nežije, to ještě neznamená, že je to mrtvé.“
T: „My jsme důkazem.“
V: „Right into my kokoro.“

Doma mám nový level zoufalství. Křičím na M., až děsím ji a nejspíš taky ostatní spolubydlící. Balancuju na hranici hysterického smíchu a pláče. Pak se jí omlouvám a slibuju, že až bude po všem, půjdu na exorcismus, aby ze mě vymýtili všechny démony. Pak spolu pijeme víno a koukáme konečně na Lilo a Stich a Legendu o Mulan.

S 天使 jsme si navzájem vyměnily, přečetly a okomentovaly svoje bp. Spolu s tím, jsme si vyměnily taky nejdůležitější druh podpory za poslední dobu.

Čtu střídavě Tenšiinu bp a první část druhého dílu Game of thrones. Zdvořilostní systémy japonštiny a korejštiny se prolínají se zlovlky a soubojem květinového rytíře s pihatou ženou v brnění.

天使 mi taky připomíná, jak je důležité spát, když zapomínám. Zase teď méně jím a spím. Nejde to. Už nemůžu. Ale do konce zkouškového zbývá už jen 15 dní. Ve všeobecné apatii je mi jedno, jak to dopadne.

Po úspěšné zkoušce z konverzace a neúspěšném vyhlášení výsledků souborky 11 hodin spánku naplněných jenom samými špatnými sny. Kromě jedné milé části, ve které jsme s M. byly na Bowieho koncertě. / M. mezitím v Olo na AFO pouští Bowieho klipy a tanečkuje na ně. Vesmírné spojení zesílené mimozemšťany na AFO.

Pak jsem byla ve snu u Š. doma, kde bylo v jedné části domu, oddělené tenkým bílým provázkem, plno psů a morčat.

Š. taky spala 11 hodin. Očividně to byl náročný týden. / Š. se prvně hroutila před zkouškou. Buší ji srdce, tak ji instruuju, ať dýchá zhluboka.

Já jsem měla před zkouškou z konverzace prvně pocit, že nezvládnu jít dovnitř, že nic neumím a musím utéct, protože se časy zkoušení posunuly a já jsem neměla svých dvacet minut na zklidnění. Nakonec na mě ale byli N. moc hodní. ゆ先生 dělal vtípečky a jedl při zkoušení sladkosti.

3 komentáře:

eri řekl(a)...

Myšlenka pro tebe.
Borůvkové purrito.
Zasloužila by sis.

Eleanor řekl(a)...

Hroutíme (a nespíme) úplně stejně!
Ty to zvládneš, drahá (já už nevím, tak si dělám prázdniny a je mi všechno jedno).

Pixie řekl(a)...

Borůvky a kočky určitě tvoří podstatnou část mojí duše.
Hroucení taky nebude napořád. Jen je těžké si to teď představit.