neděle 17. dubna 2016

I keep feeling smaller and smaller

I need my girl

Zařadila jsem Yolandi Visser mezi stejné bytosti, ke kterým patří Bowie a Tilda.

Píšu bp u holek v pokoji na M. stole. Všude je tma, svítím si jen lampičkou u stolu. A najednou se mi zdá, že něco štrachá v temném rohu. Když přišla M., tak jsem se jí ptala, jestli mají u sebe Kryštofa a ona říkala, že jo. Tak šla rozsvítit F. lampičku v temném koutku, aby zjistila, co tam je. Když rozsvítila, pod stolem stál Kryštof. Lekly jsme se obě, až jsme nadskočily. Děsivosti.

Někdo dal do fanmixu Shane McCutcheon Hey od Pixies / moje srdce! (Taky Fuck forever a Oh yeah od Subways.)

Šin’iči Hoši / Očekávání - detektivové, sejfy, roboti (taky robotické labutě), lišky a mimozemšťani.
„Jednoho dne zajíc popíjel sake na večírku.“
„Napadlo ho také, že želva a její přátelé se proti němu spikli, a když on běží tak ho hypnotizují. Aby tomu zabránil, běžel se zavázanýma očima. Sice neusnul, ale narazil do stromu a ztratil vědomí.“
„Hudba začala hrát opět hlasitěji, muž odložil oblečení a hrdě předvedl své svaly, pak pomrkávaje přistoupil k mimozemšťanovi se sklenicí vína.“

Poprvé se můžu přidat k všeobecnému nadšení, že vyjde nějaký film od Marvelu. Doctor Strange / Ben, Tilda a Mads. Heaven. Krásné, talentované bytosti a Inception vibes. Can’t wait.

Filip Topol je jako básnící Kafka, ach, moje srdce.

The grass was greener / The light was brighter
With friends surrounded / The nights of wonder

Žádné komentáře: