sobota 16. dubna 2016

Zdá se, že star dust je polsky gwiezdny pył.

Simple muffin jsou tak moc léto na Letné, tancování po západu slunce, čistá radost a štěstí.

B. přijela jen na od večera do rána, protože nám teď víc okolnosti nedovolí. A přesto v prostoru mezi námi cítím tolik lásky. Je nakumulovaná ze všech chvilek, kdy spolu nejsme.

Kupec nám posílá obrázky, jak Sačiko rozmačkává kiwi a pak si ho cpe do pusy.

Apatie je sice lepší než úzkosti, ale taky potom zapomínám cítit příjemné věci.

Když jsem byla za vedoucí katedry pro podpis nutný k souhlasu změny tématu bp, trochu jsem umřela, když jsem si poprvé plně uvědomila, že nejspíš bude číst moji práci. Ale 天使 mě uklidnila, že H先生 naše texty bolí nejvíc, takže horší už to být nemůže.

Už jsem tak mimo, že jsem si otevřela česko-anglický slovník a píšu do něj: „slovník“.

Psaním bp přestávám umět skloňovat přídavná jména.

Kupcova věta do korpusu: „Nový sysel. Dělá selfíčko.“

天使 navrhla, že by mělo existovat nějaké nápravné centrum, které by nás po státnicích vrátilo do pořádku, před vypuštěním do normálního světa. Tak jsme ten nápad potom společně s V. dotáhly do konce. Všichni bychom odjeli na chatu v lesích (včetně vyučujících). Během dne bychom se procházeli v lesích, leželi v trávě a čerpali energii z přírody. Večer bychom si sedli do kroužku k zapálenému krbu a navzájem si říkali, co nám KAS dal a vzal.

Den náročný na emoce. Před rozsudkem s 変なグループ na cupcaky. Zábavička a láska. Poslední dobou se v rámci všech šíleností moc nevídáme.

Výsledky se tentokrát vyhlašují ve fancy místnosti s masivním stolem. Vidět domeček (合 = pass) na svém posledním testu z jazykových cvičení z japonštiny byl moc příjemný pocit.

Utrácím poslední hotovost v peněžence za horkou čokoládu a tiramisu na oslavu.

V dávné minulosti bylo udělat zkoušku z japonštiny největším vítězstvím. Teď si po úspěšném složení zkoušky jdeš prostě sednout do knihovny a pokračovat v psaní bakalářky.

Napsaných stran bp = zhruba 36.

2 komentáře:

Eleanor řekl(a)...

Změna tématu BP? Jsem zmatená.
Do ozdravného pobytu po státnicích se hlásím taky...
Achjo, já už chci taky oslavovat s tiramisu, fňuk (místo toho se mi hroutí všechno, co se dá).

Pixie řekl(a)...

Měním jen název, dost jsem se odklonila od původního záměru.
Tak já něco zorganizuju, vypadá to, že o to bude zájem. :D