pondělí 4. května 2015

No hate under the rainbow.

死ぬほど疲れた, lezu do postele pod peřinu a Kryštůfek se mi choulí v klubíčku k nohám.

Sen: Máme tvůrčí kroužek, který vede わ先生. Má vlasy v culíku a na sobě černé legíny a dlouhou, volnou košili. Něco malujeme a on se celý zacáká barvami. Potom nám předvádí baletní figury.

Celý KAS je propojený ve snech.

Mám ráda lidi, kteří iniciují objetí.

Já tě budu navždycky zbožňovat, bez ohledu na to, co je v tobě rozbité, bez ohledu na to, co je rozbité ve mně.

Omámená borůvkovým kouřem ti chci najednou říct úplně všechno.

Nikdo na bytě, tak ležím ve vaně a poslouchám japonské indie dokud mi nezchladne voda.

Cítím, že mi černé myšlenky postupně požírají vnitřní orgány, tak pospíchám ke K., abych je utopila v japonských textech.

「全部やるよ」
「しゅうちゃんはきっと私の雨だ。」

„Byly to dny, na které budu vždycky vzpomínat se sladkou bolestí v srdci.“ ~ „I neopětovaná láska má smysl.“ Jak moc ho chápu.

스모우크핫커피리필

Všechno co chci, je odjet do Japonska a procházet se pod opadávajícími sakurami dokud se nezblázním. (Už jsem to někdy napsala a zveřejnila?)

Širu je katalyzátor k tvorbě démonů

Chci puntíkatou košili a sluníčkové vlasy jako má G.

Povídka a stylová, tekutá energie s róninem.

1 komentář:

Eleanor řekl(a)...

Ach, sakury!
"Nikdo na bytě, tak ležím ve vaně a poslouchám japonské indie dokud mi nezchladne voda." - Jo! Proč na mém bytě je pořád někdo? Pravda, rána jsou klidná, ale teď to bude se začínajícím zkouškovým horší a horší.