sobota 9. května 2015

Where did this semester even go but also why is it not over.

Tancování ve spodním prádle je řešením všech problémů.

and we're lost at sea

Ach, Kráso a Lásko, nádherný Dane DeHaan s průzračnýma očima v promočené košili v posteli na dně jezera v klipu Imagine Dragons!

Nakonec je kompletně na mě všechno, co se týká účasti Klubu na Majálesu. Takže celé odpoledne bez odpočinku v parku na sluníčku. Ale potkávám milé lidi (hlavně ty z ostatních neziskovek a studentských organizací), čímž se to jako vždy vyvažuje.

Potom běžím domů na dva doušky čaje a zase zpátky na Nádraží vyzvednout G., která přijela na otočku ze Slovenska do Olomouce jen kvůli koncertu The Feud, i když (nebo právě proto, že) má před státnicemi. Celkem punk.

Celý Majálesový program se nějakým způsobem posunul o hodinu, takže 嬉しい, protože stíhám Xaviho.

Hrají Kamp! - jsem mořská řasa a plavu v jejich synth-popových melodiích. Party Party Party a Afterparty s The Feud. Jamie v tmavě fialové košili. Zbožňuju, když se mu zajíká hlas. Poprvé si užíváme jejich klubový zvuk – nemá se to kam rozléhat, jak někdo výstižně poznamenal. (T?) Včetně výborného, hrubého, asi půlhodinového jamu. Jamie říká tak roztomile: „Ahoj“ a „Na zdraví!“.

„Girls! Where are you going?“
„Home.“
„But…home is where your heart is!“

Domů o půl třetí ráno, vybírám si delší, ale osvětlenější cestu.

Taky bych si v životě přála více světla jako Óe. Líbí se mi, že v češtině můžeme psát „více“ a nemusíme to s ničím porovnávat.

Paradoxně právě ti, kteří jsou mi vzdálenější (F. a M.), mi říkají tak něžně a mile - Ve-ru / Ve-run-ko.

Myslím, že jsem ještě nikdy nenapsala nic o T. Což je zvláštní, protože je to jeden z mála sympatických lidí ze třídy. Navíc je mým spojencem v Klubu a už několikrát mě různými způsoby zachránila. Vždycky jsem měla pocit, že je mi blízká, i když ve skutečnosti jsme si toho spolu tolik neprožily, abychom se do té fáze dostaly. Nevím, jestli to dává nějaký smysl. Prostě tam ta blízkost byla bez předchozího budování.

Zřejmě nejsem jediná, kdo si schovává vzpomínky do krabice od bot.

Je půl desáté,
piju zelený čaj a
kreslím ovečku.

4 komentáře:

Gretchen řekl(a)...

Ešte teraz sa smejem z toho ako sa ma ľudia pýtajú 1. kde som bola a 2. či mi šibe. Asi áno.
(mimochodom to s tým zvukom som poznamenala ja, pripisujem si za to všetky kredity :P)
G.

Pixie řekl(a)...

Zbožňuju vaše dlouhé áno. Připisuju ti všechny kredity.

Upřímně - náš noční rozhovor na nádraží považuju za vůbec nejhezčí část celého dne.

Gretchen řekl(a)...

aaale. to určite pre toho milého pána čo tvrdil že sa podobáš na milenku nacistického pohlavára! :D (btw už mám kúpenú pohľadnicu, len som lenivá na ňu niečo napísať. ale raz k tomu dôjde)

Pixie řekl(a)...

Lepší kompliment jsem snad nikdy nedostala.

(Nemůžu se dočkat! Namaluj mi duhu - if I may ask.)