sobota 18. července 2015

Chci chovat ježka.

"I’m not searching for my other half because I’m not a half." Tohle potřebují všichni slyšet.

あなたが一番好きなことを見つけ、それをしているあなたを好きな人に出会いましょう。

Ruce rozedřené do krve, ale hlavu prázdnou a v duši klid.

Taky si připadám jako z Růžovýho Chagallova období jako Kerouac. (Dočítám posledních pár Jackových snů.)

Protože nejlepší řešení toho, že máte city pro víc lidí najednou, je seznámit se s někým úplně novým. I'm a fucking genius.

K tomu jak jsem normálně patetická, jsem teď navíc ještě pitomá.

Psát si s tebou je jako skládat básně. Každý, kdo mě trochu zná, musí chápat, že to je pro mě konec.

Doma je pořád hezky, i když je škaredě.

Jackovy přízračný sny plný zlatavýho prachu, kterej se hemží jako můry. Někdy mám pocit, že Kerouac je lepší básník než Ginsberg.

Šeredný, černý čáp v temném lese.

Lidi říkají, že nerozumí umění, jako by smyslem umění bylo rozumět mu.

Nesnáším, když si lidi říkají ‚miláčku‘.

"I used to hate sleeping because it’s just like being unconscious for eight hours but now I love sleep because it’s just like being unconscious for eight hours."

1 komentář:

eri řekl(a)...

Zaleží na velikosti srdce. Ale myslím, že pokud zvládáš už teď mít city pro několik, jeden navíc bude jen... prostě další. A každý z nich jiný a je to moc fajn.