úterý 14. července 2015

“Sorry to be heavy,

but heavy is the cost.”

Viděla jsem první letošní světlušku!

I Killed My Mother - Rozkošný, maličký, kudrnatý Hubert s temnýma očima. Jeho široké, pruhované tričko, které začíná až pod klíčními kostmi. Do šatů z motýlích křídel se zaplétá spadané listí. Krásy francouzštiny.

Pozoruju skupinku plachtících čápů na lovu a poslouchám k tomu 21 pilots jako background music.

Ž: „Já jsem spokojená…jenže to je zas na piču být spokojená. Kam se pak pohnout s tym životem.“

Nejdřív jsem ti chtěla říct, že jdeme na Pride, jenom proto, abych viděla tvoji reakci. Pak jsem dostala strach a bušící srdce, že se potom budu muset vysvětlovat. Nakonec jsem byla moc ráda za to, co jsme si řekly. Z Ž. úst zní poprvé slovo ‚lesba‘ přívětivě.

Já chápu to tvoje nedokončené: „Tak já jsem právě…“

Asi jsem opravdu solární článek. Nefunguju bez slunce.

Já mám, ty vole…srdce okouzleními těžké jak šutr.

Její potetované zápěstí a svalnaté předloktí s vystouplými žílami - nikdy jsem nevěřila, že by mi to mohlo připadat tak svůdné.

Ještě jsem nenašla nikoho, komu bych mohla popisovat, co mi na lidech připadá krásné.

Sen: Jsme na venkovní párty, kde je pití zdarma. A já nemůžu dostat míchaný drink, jen Širu pije mojito, protože jí to zařídil Vesmír.

Starší sen: pokoje plné knih, točité schody, jde cítit líh a za okny americká pustina.

Někdy bych chtěla vidět přesně ten moment, když se někomu rozšíří zorničky vzrušením.

V práci nedospaná a omámená výpary z inkoustu a lihu, směju se celé dopoledne. Je mi krásně, fyzicky vyčerpaná večer upadám do bezesného spánku - jako by mě pohltila vodní hladina. Vše je zacelené.

4 komentáře:

Avokádová řekl(a)...

Krása. Chci s tebou snít a objímat tě.

K. řekl(a)...

na Pride chci tolik jít!
ten moment bych taky chtěla chytit a pamatovat si ho
stejně jako světlušku, můj sen, ještě nikdy jsem ji neviděla
ať je ti krásně

eri řekl(a)...

Ještě jsem nenašla nikoho, komu bych mohla popisovat, co mi na lidech připadá krásné.
Řekni to papíru a ten zabal do obálky. Adresu máš. :P

Pixie řekl(a)...

Já bych Vás všechny objala a šla s Vámi do duhového průvodu.

Jak se to stalo K.? Pořád pohlcená přírodou a nepotkat světlušky! Kde se touláš, když přijdou hřejivé letní noci?

Takové věci nemůžu psát na papír. To je moc skutečné a trvalé. Nemohla bych existovat s pocitem, že Ti moje niterné věci z téhle oblasti leží někde na stole.