sobota 4. července 2015

“I was the girl who never understood who she was to people.”

Večer jdeme zase běhat, můj velký zadek a já. Cítím se výborně, sama v lesích, 汗まみれ.

Jsem nervózní, když řídím a neslyším motor, tak slaďuji do perfektní rovnováhy vedro v závislosti na stažených okýncích, slyšitelnost motoru a hudbu v rádiu.

Čekám na L. a poslouchám staršího pána, jak prodává med: „ Víte, jak daleko letí včela do lesa? To vám řeknu úplně přesně. Do poloviny. Potom už letí z lesa.“

S L. na snídani a na ledové kávě se zmrzlinou. FM je opravdu jeden z mých domovů. Mám ráda, jak si L. může dělat legraci naprosto z čehokoliv (i s niterných věcí), vůbec to nepůsobí nepříjemně a můžeme se tomu společně zasmát.

Stavujeme se do obchodu a kupujeme si lak na nehty s třpytkami, jako by nám bylo zase 12.

Ve FM zavřeli knihkupectví na náměstí. Toliko k tamějšímu kulturnímu životu. Zato v antikvariátu Moře a jed a staré pohlednice. Vylepšuju si karmu a radím klukovi s berlemi a culíkem, kde najít Paní Bovaryovou.

Rodiče si pořídili štěňátko, hraje si se všemi nejméně pravděpodobnými věcmi, které najde a je asi 3x menší než náš bytový kocour. Házím mu balónek, cpu se malinami a válím se v trávě na zahradě.

Vždycky jsem si říkala, jak jsou lidé schopni udržet si čisté boty. A ono je to mnou. Mojí nešikovností, kvůli které pořád o něco zakopávám a nechtěně šlapu do bláta a do louží.

Myslím, že někteří lidé jsou prostě globálně krásní a nikdo to nemůže popírat. (Už jsem to napsala, nebo na to jen často myslím?)

Ž. je ještě krásnější než dřív. Její laní oči a ostré lícní kosti.

Nová estetika - voňaví chlapi v bílých tričkách a pracovních kalhotách.

O přestávce si se sestrou zpíváme Nirvanu a cestou domů v autě Hives. Odpoledne na ‚firemní akci‘ - hrajeme pseudo-volejbal v písku a pak se jdem koupat.

Naprosté fyzické vyčerpání vystřídalo psychickou únavu, což si náramně užívám.

Nejčastější odpovědí na to, že se učím japonsky, bývá: „Můj příbuzný se učí činsky.“

Moje deníkové zápisky jsou ještě méně zajímavé než dřív.


2 komentáře:

eri řekl(a)...

Stále se krásně čteš.

Pixie řekl(a)...