úterý 23. února 2016

Mám ráda klidnou lásku.

Ovíněná K. si v klubu stěžuje, že ji vždycky balí jen holky. Ovíněná M. ji přesvědčuje, že by se tomu neměla bránit, ale zkusit to. Rozšířit si obzory. Zrovna K. Mám vnitřní záchvat smíchu, ale navenek se jen účastně usmívám.

Občas bych si hrozně chtěla budovat akademickou kariéru, udělat si doktorát and so. A občas chci hrozně utéct do lesů a stát se 羊飼い.

Aby se stal byt domovem, musíš v něm taky strávit nějaký čas o samotě. Hlavně v noci.

Zdálo se mi, že jsme měli strašně moc koťátek a štěňátek a bylo to stejným dílem roztomilé i děsivé.

Zdálo se mi, že tancuješ. Lehounce máváš rukama a pohupuješ se v bocích.

Brečím nad emailem od vedoucí BP. Mám pocit, že se jí zatím pořád nelíbí nic z toho, co dělám. Jdu do koupelny čistě ze zoufalství. Je to jediné místo v bytě, kde můžu být aspoň na chvíli sama, uklidnit se a vybrečet.

Chtěla bych už mít svoje „místo v životě“. Možná z toho je mi pořád tak úzko. Všechno pramení z nejistot.

Kéž by mě posedli démoni. / if a demon possessed me I’d just be like ok take it from here good luck man /

Máme za úkol na hodinu konverzace vymyslet svoje životní motta.

CHAOS IS A LADDER / Zmatek je žebřík, po kterém na KASu dolezem až ke hvězdám.

失敗することも進歩です。

重要なのは何をするかではなく、やり方です。

“Pain is inevitable. Suffering is optional.” Haruki Murakami

1 komentář:

Eleanor řekl(a)...

Ano, ano, nejistoty a smutky. Já doufám, že až skončí tenhle děsivý měsíc, tak už to bude lepší, protože s takovou nemám šanci ani dolézt ke státnicím, natož pak odstátnicovat.
Aspoň máš borůvky. ;)