pátek 5. února 2016

Po půlnoci se Sylvií Plath.

Pokud bych někdy měla dceru, oblíkala bych jí šatičky, kterým se na zádech kříží šle.

"sexuality (whom you go to bed with) and gender (who you go to bed as)"

I have two small hands and a heart pumping blood and I love not being heterosexual.

Chtěla bych se jen tak válet po večeři jako Adrian.

Mám skoro deset stran bp a polyká mě šílenství, tak za odměnu s V. dva litry vína a nového Sherlocka.

Jsme star dust, jak psal Fulghum. A jednou nás všechny třeba Andrew Scott prostě slízne z krbové římsy.

Jak to, že tady někdo zvládne číst všechny moje niternosti na hromádce, když to ani já sama nezvládám.

Co dělám místo psaní bakalářky - lakuju si nehty barvou nočního nebe.

計画のない目標は、ただの願い事にすぎない。

Už mám odpověď. Nové bydlení začne být domovem tehdy, když se v něm dokážeš bezpečně pohybovat potmě.

Žádné komentáře: