neděle 28. února 2016

Chci, ať už je všemu konec.

Chci léto a rum. / Chci být po pás ve vodě. / Chci road tripovat, stanovat, splavovat a soulodit.

Léčím si duši tím, že čtu Cizí básně.

"Jenom mi to řekni, že nic nebude, že se nic nestane." Z nějakého nepochopitelného důvodu mě to neuvěřitelným způsobem uklidňuje.

Taky mě uklidňuje, že V. celou páteční noc a sobotu četla knížku o upírech, na kterou narazila při úklidu. (500 stránek)

Vím, že můžu trpět jedině s V. A zároveň se bojím, abych neztratila všechny ostatní přátele kvůli tomu, že budu morous až do června.

Rozčiluje mě, že zásadní rozhodnutí v životě jsou do značné míry ovlivněny city. Například výběr partnera.

,My body is a dead language and you pronounce each word perfectly.‘

Někdo prostě TRPÍ a někdo jen tak JE se svojí nádhernou duší.

Raduju se z maličkostí. Můžu zase nosit tenisky / poslala jsem první Psaní letošního roku / mám nový omamný parfém / snídám cheesecake s malinovou polevou.

Vedoucí BP mi napsala jedno pozitivní slovo téměř pohřbené pod nánosem komentářů a připomínek k úpravám. Takhle si připadají vězni, když jim po měsících mučení jejich věznitel dá misku vody. (Takhle mluvím o psaní BP. V. mi říká, že jsem blázen.)

2 komentáře:

K. řekl(a)...

ještě, že ta rozhodnutí jsou ovlivněna city - čím jiným by pak byly?
ať už je červen, ach jo
jsem si naprosto jistá, že ty to zvládneš, milá V.

Pixie řekl(a)...

Občas zapomínám, že sarkasmus nejde přečíst a že napůl vtípečky dělám jenom já.