neděle 14. února 2016

美しい地獄 v Lucerně.

Po šesti hodinách spánku a 4 hodinách s L. už si jdu vyzvednout (Coffee lover) K. na nádraží.

První trans hned na začátku u Heavydirtysoul.

Tyler nám říká, že jsme všichni beautiful. To je ještě lepší než když nám paní vrátná říká kočky. I když to je taky dobrý.

Zlatý pták smutně v kleci, potom letí vzhůru k nebi mnohem rychleji než všichni ostatní tmaví.

Goner a Trees za sebou je nadpozemská krása. Stálo by za to být na tom koncertu jen pro Tylerův křik. Snažila jsem se taky tak křičet.

Některé kousky textů si prvně zřetelně uvědomuju a doléhají na mě drtivou silou.

Vnitřní klid u Nováků v Praze. / Pijeme spoustu vína. (Hlavně já. Tentokrát.)

‚Nevíte, proč mě tolik bolí ruka?‘
‚Nevím, ale říkala jsi, že sis ji zlomila.

Koukáme na SW. Nejdříve čtvrtá epizoda se slovinskými titulky. Darth Vader je gospodar zla.

Hlásíme se na magistra a vyměňujeme si dárky ke dni koně. (馬の日) (Úmyslně koordinační spojka.)

Shánění dárečků pro V. ke dni koně byl nejmilejší me-time. Propiska s modrou žirafou, králíčkem, dortíkem a nápisem: „I love cake, I eat the cake every day.“, příběh o vesmírném tvorečkovi (pravděpodobně star dust), studování v zahraničí a rostlinkách a přívěšek s koněm na kůži.
Já jsem dostala námořnické tričko a Kafkovy zápalky. Jet v létě na vodu je tím pádem 必要.

‚Chybí ti bezpečí a společné zážitky.‘ True.

Jistotu a bezpečí stavím na úplný vrchol žebříčku svých hodnot. Hodně přemýšlím o ,domově‘ a o jeho budování.

Žádné komentáře: