úterý 19. ledna 2016

Humans are prototype.

Máma mi poslala spoustu jídla (bramborový salát, řízky, vajíčka, bábovku, cukroví, slané pečené mňamky, polívky a naložené maso, mlíko, brambory a jabka) a zrovna mi na 8tracks hraje What a wonderful world. Svět je krásný. Zase nějakou dobu nebudu muset fotosyntetizovat.

Mimo jiné mi máma posílá i ochucený rum, který zbyl ze Silvestra. (M: ‚Tobě z domu poslali láhev rumu?‘)

*Bavíme se s M. v kuchyni* V. přichází z pokoje: ‚Čemu říkáte, to je očividně nějaký kryt na baterie?‘

V: ‚Máte strašně moc kartáčků, i když počítám sebe Kryštofa a Ng.‘

L. (z architektury) má inferno, tak jede na kafi a martini. A v knihovně jim postavili pískoviště.

Místo 'loni jsem se učila' se mi podařilo říct 'uči jsem se lonila'. Spánkový deficit at its finest.

Ve vinárně na mě čeká desátý litr zdarma. Věrnostní kartičky do vinárny jsou 必要.

Olmoj = olomoucký orloj

Pixies, moje duše. Take me away to nowhere plains.

Ty jsi tři měsíce lžičky. Jsi avantgardní básnička.

nepotýrci / netopýrci

‚Mě úplně baví ten klip, jak je tam ta strunka.‘ -> ,Jo mě taky.‘ Takhle spolu mluvíme o klipech. Někdy.

S V. panák rumu na rozrušenost. (Nejdřív jsem napsala panák vína.)

V. umí nejlíp ze všech řešit problémy, lidi by se od ní měli učit.

‚L. píše, že letos ještě neklesla pod šest hodin spánku denně. To není nic moc, vždyť je teprve 15. ledna.‘ -> ,Na druhou stranu, ty to říct nemůžeš.‘

S V. myslíme na koťátka, abychom mohly spokojeně usnout.

Žádné komentáře: