neděle 17. ledna 2016

Š. je vlk v rouše beránčím.

丸ごと = 全部そのまま (Sežrat mikan i se slupkou.) Skvělé poznámky ve skriptech. Díky, moje minulé já.

Ve zmatení píšu (potetované) L: ‚Když dodělám nějak lidsky smetí a neumřu na stopu, tak bychom se mohly opít, než začne semestr…‘ Nevím, která dvě slova můžou mít vzdálenější význam než ‚smetí‘ a ‚zkoušky‘.

‚Nemyslíš si, že moje duše je blázen?‘ Vyprávím o démonech, které mám v břiše. B. je chce uspat, já chci, aby odešli napořád. 鬼は外。
K ránu démoni umírají, tak je mi líp, zůstává po nich akorát bolest v břiše.
守ってくれて嬉しかった。

M. mi posílá ježka v kelímku a píše mi, že jsem to já v dečce.

Nemůžu spát bez Borůvek, jsem vzhůru do tří do rána.

Nejhorší asi opravdu musí být, když začneš ve vztahu ztrácet sama sebe, jak psala D. To se mi nesmí nikdy stát.

Borůvková zachránce volavek.

Pereme si dohromady a naše kartáčky bydlí v jednom kelímku.

Nejkrásnější líbání v životě.

Plánujeme, jak spolu budeme chovat ježka.
B: ‚Já chci ježka.‘
-> ‚Chceš ho koupat v umyvadle?‘
B: ‚Všecičko.‘

Střídavě já mám démony a B. má smutky, tak se vzájemně utěšujeme do šťastna.

Safe trip to the stars, stardust. Přejeme Bowiemu.

Milujeme se, až mě z toho píchá pod žebry.

Ty jsi tři medové lžičky. A světlemodrá lentilka.

1 komentář:

Eleanor řekl(a)...

Ááá, Borůvková je cute! A vy jste moc cute a všechno (a to jsem vás ještě spolu neviděla /ale chci/)! ^.^