pondělí 4. ledna 2016

僕の心、雨に降られて

君の心、未来に消えて

Teď budu nějakou dobu hrozně neaktuální, dokud nevyčerpám starší zápisky.

Kluci z 21p bydleli v obrovském domě, větším než největší paláce světa, který byl celý červený. A dokola všude kvetly rudé květiny. Prorůstaly cihlami. A my stáli na střeše, nohy zabořené v nejhustším trávníku a dívali se dolů na město a jezero jako bychom se dívali z horského vrchu do údolí.

Borůvková je samé navždy, za tři roky a po magistru. A já ani nevím, co si počít s dneškem.

Těším se, až budeme mít se sestrami vyřešené svoje životy a budeme se moct setkávat někde jinde než doma.

‚Nedávno začali stavět a už mají pod střechou.‘ To je tak milé slovní spojení ,mít pod střechou‘. Musí to být krásný pocit zastřešit si domov.

Zdálo se mi, že jsem ztratila kamínek z Barcelony. Snové drtivé smutky.

Doma na mě padá úplně všechno. Všechny staré a zapomenuté bolesti.

Bolí mě srdce. Přemýšlím nad absurdními věcmi. Jestli bych třeba dokázala žít jen z lásky a péče od rodiny a kamarádů. Jestli by mi mohlo jen balení se do deček zajistit pocit bezpečí. Bolí mě srdce.

Doma v obrovském prázdném pokoji můžu mít jediný pravý noční přemýšlecí me-time.

3 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

starší zápisky.. jen se bojím, aby tě srdce nebolelo i teď, má miloučká.

Eleanor řekl(a)...

Taky nad tím občas přemýšlím. A úplně iracionálně žárlím. Ale to sem nepatří, tak pac, pusu a objetí. Zabal se do dečky s Borůvkovou. ;)

Pixie řekl(a)...

Má miloučká ~ tolik něžnosti.

Díky za objetí i za pac a za pusu.