pondělí 9. listopadu 2015

Ostrůvky

M: „Doufám, že jsem aspoň tvůj drinking buddy,“ říká, během toho, co nalívá do skleniček whiskey. „Co jsem tvoje?“
V: „Ty jsi moje spolubydlící.“ / Snažím se, aby v mém hlase nebyla ani stopa hořkosti.

Dovolila mi, abych si přečetla její báseň. Pak večeříme u nové epizody ahs. Potom se díváme ještě na dva díly druhé série In the flesh. / Omluvila jsem si to tím, že mám s M. omezený čas.

V ahs nádherná tragická backstory Liz Taylor. Postava, kterou hraje Lady Gaga se poprvé chová opravdu sympaticky.

Kierenovy smutné oči a hudba Keatona Hensona. Rozbitosti.

M: „To mu ten keřík dlouho nevydrží.“
V: „ Ty jsi keřík, co dlouho nevydrží… To bylo děsivější, než jsem předpokládala.“ Takhle spolu (občas) mluvíme.

Když se chystáme spát, venku je hustá mlha.
V: „Víš, proč nejde vidět ta hotelová budova? Protože před ní stojí Groka.“ Potom mi M. čte u čištění zubů Mumínky.

K ránu se budím bolestí. Polykám prášek, i když vím, že mi nepomůže. O půl páté si napouštím horkou vanu, jedině v ní se dají utopit tihle démoni.

Spím až do devíti, zase nezvládám jít na korejštinu. Achjo.

Rozrušený Kieren u Amyina prahu. Klepe na dveře a hned na to odhodlaně líbá zmateného Simona. Nádhernosti.

2 komentáře:

eri řekl(a)...

Luke Newberry je překrásné hipster bambi.

Wild blonde* řekl(a)...

V tom, když ti dá někdo přečíst svý básně, jsem vždycky cítila neuvěřitelnou hloubku a důvěru..