neděle 1. listopadu 2015

What do you call a big pile of kittens?

A meowntain.

Máme za sebou pohovor s jap. 社長. Spadl nám všem obrovský kámen ze srdce = 石がない。

Za odměnu jsem si šla vyzvednout lístky na 21 pilots, takže 大喜び. ‚But I know we've made it this far, kid.‘

Miluju ten moment, kdy se ゆ先生 sám začne smát zmatkům, které máme na hodinách konverzace a obchodní japonštiny.

Večer napůl spontánně do nejlepšího hipster clubu v okolí. Jsme fancy ještě z pohovoru a pijeme víno.

Pak v kině na Crimson peak (Nový Guillermo del Toro!) Tomova krása všechno zacelila. K tomu navíc typické Guillermovy nádhernosti. Listí pomalu se snášející děravou střechou starého sídla / krvavý jíl prosakující sněhem.
ちなみに Cumberland? Opravdu?

Dlouhá cesta domů přes půl nočního města. Nejmilejší me-time.

わ先生 říká ‚!‘ びっくりマーク. Roztomilosti.

Vyhradila jsem si půl den na 研究 k 卒業論文. Jsem nejšťastnější / se svačinkou v knihovně / ponořená do fonosémantiky / ve sluchátkách Hensona / Coffee Lover K. mi dělá tichou společnost. Mám nový parfém, voním po třešních a je mi krásně.

Don't be the girl who needs a men. Be the girl a men girls needs.

AHS: Umírám z hereckých výkonů Evana Peterse a Lily Rabe. Evan nějaký způsobem úplně změnil svůj projev, dokonce má i jiný přízvuk nebo co. A Lily jsem málem nepoznala, taky změnila všechna gesta a mimiku, polovinu dílu jsem nemohla uvěřit, že je to opravdu ona.

Žádné komentáře: