středa 11. listopadu 2015

The Ultimate Guide ->

Krypl tým (KT): Potetovaná L, L z architektury, Lady M
変なグループ: Coffee Lover K, Širu (しる), True Beatnik V
Byteček: angel-headed M, (F a P)
Blogoví lidé: She-keeps (K), Effy, Čarokrásná K, Eri
(Stejně se v tom nikdo kromě mě nevyzná.)

Jsem vždycky připravená se do někoho zamilovat v žádném čase, ale co to dlouhodobé hledisko?

Důležitá lekce z tumblru: Láska je volba více než cokoliv jiného.

Note to myself: Předchozí obavy byly zbytečné. Rozhodně rozeznáš rande od pouhého milého setkání.

Achjo, kvůli těmhle drobným potřebám duše (čtení pohlcujících knih, setkání s milými, sledování filmů, psaní Psaní) neodstátnicuju.

Historky She-keeps jsou vždycky 死ぬほど zábavné:
‚Absurdníčko: Vyprávím Vnějšímu světu, jak jsem před lety viděla ve f-m nabouranou škodovku o lampu, a ta lampa svírala se zemí úhel asi tak 60 stupňů. Ptal se mě, jestli byl někdo mrtvý. A já říkala, že asi ne, že jsem tam neviděla žádné stopy. Pak ho napadlo, že Jediové po smrti zmizí. A já namítla, že po nich zůstane hábit. Tak jsme došli k tomu, že v té škodovce jeli nazí Jediové.‘

‚Ty bys měla dostat cenu za to, jaký jsi truhlík! A koupila jsem cukr!‘
‚Za to bys měla dostat cenu o největšího cukříčka.‘ (Takhle spolu mluvíme. Někdy.)

3 komentáře:

eri řekl(a)...

Seznam postav v tomhle příběhu! どうもありがとう!

Valerie O. řekl(a)...

nazí jediové made my day!
"moc ráda si v tobě čtu" mě tak strašně mile zamrazilo v páteři :3

Pixie řekl(a)...

Aspoň někdo má radost ze seznamu postav v mých příbězích!

<3 ! pro Valerii.