pátek 20. listopadu 2015

'Sometimes you just want to take your teddy bear into the pool

and drift away from all your troubles.'

Kdybych byla s někým podobně rozbitým, jako jsem já, tak bychom si navzájem sežraly duše.

‚Ale my máme s M. taky výjimečný vztah. Takový s nikým jiným nemám. Škoda, že je to k ničemu.‘
‚Když to jako neumíš pojmenovat, tak to znamená, že to nic není, jo?‘

Běžíme s V. parkem. Navzdory tomu, že jsem cestou domů už úplně zmoklá, je mi teplo, mávám lidem v narozeninové tramvaji a je mi krásně.

Sen: Byla jsem opřená o nějaký pultík a na něm seděl わ先生 a měl nožku v kalíšku. Pak tam přišla naše třídní z gymplu, zakopla o mě a rozdrolila mi na šaty sušené květiny. A já jsem měla pocit, že je to moje vina, tak jsem se jí pořád omlouvala. A na zemi se všude válely ty kousíčky rozdrobených okvětních lístků.

,Protože statisticky to KT moc nezvládá.‘
‚Statisticky jsme dost v piči.‘

S K. na prvním punči tohoto roku. Probíráme naše vztahy / nevztahy a v podstatě pijeme na žal, že s námi není Š. (máme abstinenční příznaky, protože jsme ji neviděly už od čtvrtka). Zároveň je to pochopitelně taky velká zábavička jako vždy, smějeme se tak nahlas, že to jde slyšet přes celé náměstí.

Nechce se mi vstávat, ale motivuje mě, že K. už je v knihovně a pracuje na BP. Tak se spěšně oblíkám, stavuju se pro kávu s sebou a snídám v tramvaji. Mám ráda, když si děláme tichou společnost a vzájemně se tak nepřímo podporujeme.

V knihovně se konečně pouštím do výzkumu. K tomu si trochu brečím do dlaní, protože si s Borůvkovou vyměňujeme niterné upřímnosti. Je to vystupňováno únavou, takže mě to zasahuje rovnou do středu srdce.

2 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

rozbitým věcem nejvíc sluší kintsugi. i tobě bude, až přijde čas, jsem si jistá.

Pixie řekl(a)...

Kintsugi! To je tak nejkrásněji a nejtypičtěji japonské! Děkuji Ti, má drahá, za tato milá slova.